sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

תבשילי שדה מדור חדש באנליזה ארגונית , החל מהגיליון הבא המדור מוצע מתוך הכרה בחשיבות של שיתוף עמיתים ובעלי עניין בפרטים של עבודת הייעוץ הארגוני . נוסף על כך , מתוך זיקה לנעשה בתחומי מקצוע ייעוציים אחרים , כגון פסיכולוגיה קלינית , שבהם יש מסורת של פרסום תיאורי מקרה מפורטים , אנו רואים חשיבות בהצגה של תיאורי מקרה גם בתחום הייעוץ הארגוני . המדור יאפשר לקוראים-העמיתים לעקוב אחר ההתפתחות של מפגש ייעוץ ואחר האופן שבו היועץ מעצב את התערבויותיו או את הכרעותיו . המדור יתרכז בפרקטיקה של עבודת הייעוץ הארגוני , מתוך הנחה ששיתוף עמיתים יכול להביא לפוריות רבה . בשל החשיבות הרבה בשיח עמיתים , בצד תיאור מפורט של אירוע או מהלך ייעוצי יובאו במדור תגובות מגוונות של קוראים על האירוע המוצג . תגובות הקוראים ירחיבו את החשיבה על פרקטיקת הייעוץ המתוארת . התגובות יכולות להיות דיון במגוון היבטים של האירוע הייעוצי המתואר : תובנות על המניעים לפנייה לייעוץ או על הדינאמיקה הארגונית ; חיבורים תיאורטיים ; אופן הניווט של מהלך הייעוץ ; הכרעות התערבות ספציפיות של היועץ , השוואה או אסוציאציות לאירועים רלוונטיים ועוד . יועצים המעוניינים לשתף את הקוראים בעבודת השדה שלהם יוכלו להגיש למדור תיאור של אירוע ( עד 1 , 500 מילים ) מתוך הפרקטיקה , בתחומים האלה : › › ייעוץ אישי › › ייעוץ לצוותים › › הנחיה קבוצתית › › הנחיית סדנה או השתלמות בנושאים ארגוניים › › אבחון ארגוני והערכה ארגונית מוצע כי לפני התיאור המפורט של האירוע ( ייעוץ , הערכה , הנחיה וכדומה ) יובא רקע קצר על העבודה הנדונה . מומלץ כי חלק מהתיאור יכלול תיעוד של המפגש , תוך ציטוט דברי השותפים בו – הנועץ והיועץ / המשתתפים והמנחה . כמו כן , מומלץ לשזור בתיאור התלבטויות , מחשבות , אסוציאציות וכו' שליוו את היועץ במהלך העבודה . יועצים המעוניינים לשמש קוראים המגיבים לתיאורי המקרים , מוזמנים אף הם לפנות אל המדור . המדור אינו מתחייב לפרסם טקסטים הנשלחים אליו , אך מתחייב להגיב לכל פנייה . פניות אפשר לשלוח לנעמה גרינולד קשאני , לכתובת הדואר האלקטרוני של המערכת : zofnat @ zofnat . co . il הערה : בהבאת סיפור האירוע נדרשת שמירה קפדנית על כללי האתיקה הנהוגים .

צפנת, מכון למחקר, פיתוח וייעוץ ארגוני


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help