sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

מחקרי , לחוקרים יש תפקיד פעיל בקביעת ההקשר . הניתוח וההצגה של הטקסט , בהקשר נבחר , למעשה מייצרים את הטקסט מחדש . בהשאלה , גם בדיאלוג יש למנחי הדיאלוג או למארגניו השפעה על בחירת ההקשרים בקובעם את סוג הדיאלוג , מטרותיו ומשתתפיו , וכן מאוחר יותר - בקביעת ההקשר שבו יתמקדו כדי לפרש את הדיאלוג ואת תוצריו . להלן מובאת טבלה המסכמת את שלוש רמות הניתוח : הרמה האינטר סובייקטיבית הדיאלוגית , הרמה החברתית-קולקטיבית והרמה המטה נרטיבית . הטבלה מסכמת את רמות ההקשר באמצעות השוואתן בשישה ממדים . שלושת הממדים הראשונים מסייעים בהגדרה של כל סוג של הקשר : התוכן ; הרלוונטיות לשאלה בעניין הזהות ; והמיקום על הרצף של קונקרטיות / הפשטה ושל האישי / קולקטיבי . שלושת הממדים הבאים עוסקים במתודולוגיה : באיזו מידה ההקשר ברור ונוכח בסיטואציית הריאיון ; אילו עקבות או סימנים טקסטואליים נותרו להקשר בטקסט ; כיצד אפשר להשתמש במידע זה לפרשנות . הצגת כל רמת הקשר מאפשרת הגדרה של הסימנים הטקסטואליים והמהלכים הפרשניים האפשריים . מודל לניתוח הקשר

צפנת, מכון למחקר, פיתוח וייעוץ ארגוני


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help