sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

רכיבים של תיאוריה חברתית על תהליך הלמידה - רשימה ראשונית הם : : יכולתנו ( המשתנה - ( כפרט ובקולקטיב - לחוות את חיינו ואת עולמנו כבעלי מלאה . ס : המשאבים , המסגרות וההיבטים ההיסטוריים והחברתיים המשותפים , התומכים הדדית בפעילות . התצורות החברתיות שבהן המפעלים שלנו מוגדרים כעשייה ראויה , והשתתפות שלנו - ( כמסוגלות . האופן שבו תהליך הלמידה משנה את "מהותנו " ( או "מיהותנו , (" ויוצר היסטוריות של התהוות בהקשר של הקהילות שאליהן אנו שייכים . מחוברים בצורה הדוקה זה לזה , ומגדירים זה את זה באופן הדדי . למעשה , בתרשים להמיר כל אחד מארבעת הרכיבים הפריפריאליים עם הלמידה ( הרכיב שבמרכז , ( להעמיד כמוקד העיקרי , והתרשים עדיין יהיה הגיוני . כאשר אני משתמש במושג "קהילות של פראקסיס" ( communityof practice ) בכותרת , הוא משמש לי כנקודת כניסה למסגרת מושגית רחבה יותר , שבה "קהילות של הוא יסוד מכונן . הכוח האנליטי של המושג הוא בכך שהוא משלב את הרכיבים של , תוך התייחסות לחוויה מוכרת . של פראקסיס ושכיחותן לקהילות של פראקסיס . בבית , בעבודה , בבית הספר , בתחביבים שלנו - בכל אלה למספר קהילות של פראקסיס . כמו כן , בשלבים השונים של חיינו אנו משתייכים פראקסיס שונות . למעשה , קהילות של פראקסיס קיימות בכול .

צפנת, מכון למחקר, פיתוח וייעוץ ארגוני


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help