sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

xtjO'O של פראקסיס חברתית על תהליך הלמידה * שלנו , כאשר הם מתייחסים באופן מובהק לנושאים הקשורים לתהליך הלמידה , נשענים שלמידה היא תהליך אינדיווידואלי , שיש לה התחלה ויש לה סיום , שמוטב לבודד אותה שלנו , ושהיא תוצאה של הוראה . להנחה זו אנו מארגנים חדרי לימוד שבהם התלמידים מופרדים מההפרעות של העולם שיוכלו להקדיש את תשומת הלב למורה או להתמקד בתרגול ; אנו מכינים תכניות , המכוונות את התלמידים באמצעות מפגשים יחידניים לעבר תלי תלים של מידע יישומית . הערכה של הלמידה אנו משתמשים במבחנים שבהם התלמידים יוצאים לקרב של , שבהם הידע חייב להיות מופגן מחוץ להקשרו , כשבתנאים אלה שיתוף פעולה רמייה . מכך חלק הארי מההוראה ומהאימון הממוסדים נתפסים על ידי מי שאמורים להיות כאי רלוונטיים , ורובנו מסיימים את המסלול הזה בהרגשה שהלמידה משעממת ומייגעת , אנו בנויים . מה יקרה אם נאמץ פרספקטיבה שונה , כזו הממקמת את תהליך הלמידה בהקשר של ממשית של מעורבות בעולם ? מה יקרה אם נניח שהלמידה היא כמו כל רכיב אחר בטבע כמו אכילה או שינה - שגם היא מקיימת חיים ובלתי נמנעת , ושעם מתן הזדמנות אנו די טובים בהל ומה יקרה אם בנוסף לכך נניח שתהליך הלמידה במהותו הוא תופעה ביסודה , המשקפת את הטבע החברתי שלנו כיצורים אנושיים המסוגלים לרכוש ידע ? הבנה תניב גישה כזאת ביחס לשאלה כיצד הלמידה מתרחשת ומה נדרש כדי לתמוך לפתח את הגישה שהוצגה לעיל . תרגום המבוא לספר בעל אותו שם , שיצא לאור בשנת 998 ו Wenger , E . ( 1998 ) , Communities of : . Practice , Cambridge , Cambridge University רשות לפרסום התרגום בגליון זה ניתנה על ידי המחבר .

צפנת, מכון למחקר, פיתוח וייעוץ ארגוני


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help