sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים מבוא כללי : "להיות אדם" בדרך ל"עס-אדם" 9 א . מגמת הספר - להציע דרך ערכית-רוחנית אקטואלית 9 ב . מדוע נדרשת "דרך ישראלית 11 ? " ג . מהות הספר ומבנהו 14 פרק א : רקע עיוני-היסטורי על התהוותה של זהות ישראלית-ערכית ועל דמותו הראויה של בוגר החינוך הממלכתי 21 מבוא 21 א . רקע היסטורי - מההשכלה ועד הציונות 22 ב . על הבעייתיות של הנחלת המסורת היהודית בחינוך הציוני 28 ג . המאבק על דמותה הרוחנית של מדינת ישראל 30 ד . על דמותו הראויה של בוגר החינוך הממלכתי 31 ה . חיוניותו של הזרם הציוני-רוחני לזהות הישראלית 34 ו . "מדרג האנושיות " - זהות ישראלית יהודית-ציונית-דמוקרטית 37 פרק ב : משנתו של מיכה יוסף ברדיצ'בסקי התביעה ל"שינוי ערכין " - על איךאת החירות 41 מבוא 41 א . השפעת הגותו של מיכה יוסף בן-גריון על אנשי העליות השנייה והשלישית 42 ב . מיכה יוסף ברדיצ'בסקי : הפרק הראשון בחייו 44 ג . המעבר ל"השכלה " בגרמניה 49 ד . התגלותו כמספר , כפובליציסט וכמהפכן ספרותי-רוחני 55 ה . "חזיונות עם " מתוך הספר "על אם הדרך" - מובאות והסברים 59 ו . על אידאות החירות בפנימיות היחיד ובמרחב הלאומי 73

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help