sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

בסעיף , 6 העוסק במיון המספרים העשרוניים , נראה שקיימים מספרים עשרוניים אינסופיים שאינם מחזוריים . נזכיר : כל מספר טבעי ניתן לכתיבה באמצעות הסדרה היסודית של בסיס עשר , 10 , 10 ' , 10 ° ) . ( ... , 10 לדוגמה 100 + 4 ? 10 + 7 .- 1000 + 2 . 1247 = 1 בכתיבה זו , ערך המקום של כל עמודה הוא פי 10 מזה של העמודה מימין לה ' או a מערך העמודה משמאל לה . ניתן להרחיב את הסדרה היסודית של בסיס עשר באופן הבא : או בכתיב אחר : המספר , — - למשל , ייכתב באופן הבא : 824 . 37 ( במספר זה 8 מאות , 2 עשרות , 4 אחדות , 3 עשיריות ו 7 מאיות . ( 100 ביחידה זו נדון בהשוואת מספרים עשרוניים , בצפיפות המספרים העשרוניים , בפעולות במספרים עשרוניים ובמיונם . כמו כן נציג דרכי חשיבה אופייניות של תלמידים לגבי מספרים עשרוניים . ליחידה מצורפים דפי עבודה על פי הנושאים המוצגים ביחידת הלימוד . חלק מהתרגילים מוצגים כתגובות אופייניות ( שגויות בדרך כלל ) של תלמידים , והלומדים מתבקשים לחוות את דעתם על הנכונות או אי-הנכונות של דברי התלמידים , להסביר את מקורות הקושי של התלמידים ולהציע פעילויות כהתאס . אנו ממליצים להקדים את דפי העבודה להוראת הנושאים השונים כדי לעמוד על הקשיים העלולים להתעורר אצל פרחי ההוראה ואצל המורים , ולבנות את ההוראה בהתאם . המורים יכולים , כמובן , לקבוע את סדר הלימוד על פי נסיונם , אופי הכיתה ושיקול דעתם . ( ניתן להקדים את קריאת הפרק לעיסוק בתרגילים , או להיפך ( .

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help