sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:ז

פרק תשעה עשר : עבודה ובטלה 212—204 מקורו של הניגוד — המצב בהווה — סיכום פרק עשרים : לימודים עיוניים ומעשיים 224—213 הניגוד של ניסיון ודעת אמיתית — התורה החדשה של הניסיון והדעת — ניסיון בחינת עריכת ניסויים — סיכום פרק עשרים ואחד : מקצועות הטבע ומקצועות החברה 235—225 הרקע ההיסטורי של המקצועות ההומאניסטיים — ההתעניינות המדעית המודרנית בטבע — הבעיה החינוכית כיום — סיכום פרק עשרים ושניים : היחיד והעולם 247—236 השכל בייחודו הגמור — השכל האינדיבידואלי כאמצעי לריאורגאניזאציה — מקבילות חינוכיות — סיכום פרק עשרים ושלושה : ההכשרה המקצועית בחינוך 259—248 משמעו של מקצוע — מקומן של מטרות מקצועיות בחינוך — הזדמנויות וסכנות שבהווה — סיכום סרק עשרים וארבעה : הפילוסופיה של החינוך 268—260 סקירה ביקורתית — טבעה של הפילוסופיה — סיכום פרק עשרים וחמישה : תורות ההכרה 278—269 רציפות לעומת שניות — אסכולה של מיתודה — סיכום פרק עשרים ושישה : תורות המוסר 290—279 פנים וחוץ — הניגוד של חובה ועניין — שכל יאוסי — החברתי והמוסרי . מפתח השמות והעניינים 302—291

מוסד ביאליק


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help