sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:ו

פרק שמיני : מטרות בחינוך 90—82 טיבה של מטרה — קני מידה של מטרות טובות — שימושה של מטרה בחינוך —סיכום פרק תשיעי : התפתחות טבעית ויעילות חברתית —מטרות החינוך 101—91 הטבע כנושא המטרה —יעילות חברתית כמטרה —תרבות כמטרה —סיכום פרק עשירי : עניין ומשמעת 113 ^ -102 משמעות המונחים — חשיבותו של רעיון העניין בחינוך — כמה צדדים חברתיים של הבעיה — סיכום פרק אחד עשר : ניסית וחשיבה 124—114 טיבו של ניסיון — מקומו של העיון בניסיון — סיכום פרק שבים עשר : מקומה של חשיבה בחינוך 134—125 יסודי המיתודה — סיכום פרק שלושה עשר : טיבה של מיתודה 147—135 האחדות של חומר הלימודים והמיתודה — מיתודה כללית ומיתודה פרטית — תכונותיה של מיתודה פרטית — סיכום פרק ארבעה עשר : טיבו של חומר הלימודיט 158—148 תומר הלימור מבחינת החינוך ומבחינת התלמיד — התפתחותו של חומר הלימוד אצל הלומד — מדע או דעת ראציונאלית — חומר הלימוד מבחינה חבר תית — סיכום פרק חמישה עשר : משחק ועבודה בתכנית הלימודים 168—159 מקומם של עיסוקים פולחניים בחינוך — העיסוקים המצויים ושימושם — מלאכה ומשחק —סיכום פרק שישה עשר : חשיבותן של ההיסטוריה והגיאוגראפיה 178—169 הרחבת המשמעות של פעילויות ראשוניות — אופיין המשלים של ההיסטוריה והגיאוגראסיה — ההיסטוריה וחיי החברה בהווה — סיכום פרק שבעה עשר : המדע בתכנית הלימודים 188—179 דרך ההיגיון ודרך הפסיכולוגיה — המדע והקידמה החברתית — נאטוראליזט והומאניזט בחינוך — סיכום פרק שמונה עשר : ערכים חינוכיים 203—189 מהותה של השגה או הערכה — קציבת ערכם של לימודים — הפרדתם וארגו נם של ערכים — סיכום

מוסד ביאליק


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help