sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

ניתוח מקרה שלישי : בניית תכנית ליבה ן 178 חשיבה אקולוגית 162 סרק ח - התוצר הסופי או תארריית המעשה החינוכי 167 כיצד נהפוך א / 7 החשיבה האקולוגית לפילוסופיית חיים 197 , : ? דוגמה ראשונה 200 דוגמה שנייה 202 , מימוש החשיבה האקולוגית הלכה למעשה 205 סרק ט השיבה אקולוגית : גישה חדשה להכשרת מורים 207 עקרונות לתכנית ההכשרה 208 עיקרון ראשון ; ההוראה היא עיסוק רפלקסיבי 208 עיקרון שני : ביטול החלוקה הקרטזית בין תאוריה למעשה 206 עיקרון שלישי : תפיסה דינמית של המציאות הודניכית המכתיבה פתיחות ונכונות לשינוי 209 עיקרון רביעי : המורה הוא נ 0 לומד 210 עיקרון חמישי : תפיסת Wf הספר כמערכת פתוחה 210 עיקרון שישי : חינוך כ'יפילוםופית חיים" 211 תכנית ההכשרה הנובעת מעקרונות אלו 212 שותפות בין בית הספר לאקדמיה ; מודלים שונים 214 , ביבליוגרפיה 217 „„ * .... « .. * «

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help