sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העניינים מבוא 5 ................................................................................................................................ פרק ראשון : הרציונל לעיסוק בתכנון לימודים לתלמידים עם מוגבלויות מבוא 15 ........................................................................................................................ מושגי יסוד בתחום של תכנון לימודים 16 .................................................................... חינוך מיוחד וחינוך רגיל – מה ביניהם 22 ................................................................... ? גישות ועקרונות מרכזיים בחינוכם של ילדים עם מוגבלויות 28 .................................. רפורמות בחינוך והחינוך המיוחד 36 ........................................................................... השאלות המרכזיות בתכנון לימודים לתלמידים עם מוגבלויות 48 .............................. פרק שני : תכנון לימודים לתלמידים עם מוגבלויות במדינת ישראל מבוא 54 ........................................................................................................................ מדיניות ועשייה – סקירה היסטורית 56 ....................................................................... מסמכי מדיניות והנחיות לעשייה : הנחיות החוק , הוראות חוזרי מנכ"ל ומסמכי האגף לחינוך מיוחד 78 .................................................................................... סוגיית הסטנדרטים בחינוך 84 ..................................................................................... פרק שלישי : הוראה ולמידה בחינוך המיוחד ובחינוך המשלב מבוא 89 ........................................................................................................................ דוגמאות לתהליכי תכנון לימודים ולתכניות לימוד בחינוך המיוחד 93 ....................... תכנית לימודים אישית 105 ........................................................................................... התאמות קוריקולריות והתאמת הסביבה החינוכית 147 .............................................. עיצוב אוניברסלי 156 ................................................................................................... גישות וסוגיות בהערכת לומדים 163 ............................................................................ שיתופי פעולה 172 ....................................................................................................... פרק רביעי : המורה בחינוך המיוחד ובחינוך המשלב – השלכות על הכשרת עובדי הוראה ועל התפתחותם המקצועית מבוא 177 ...................................................................................................................... הסוגיות העקרוניות שעניינן הכשרת מורים במציאות של שילוב 182 ........................ מסד הידע ומיומנויות ההוראה אשר נדרשים בתכנית הכשרה אפקטיבית למורים במציאות חינוכית של שילוב 187 .................................................................... סוף דבר 195 ....................................................................................................................... ביבליוגרפיה 197 ................................................................................................................. נספחים 223 ........................................................................................................................ מפתח עניינים 242 .............................................................................................................. 245 ................................................................................................................... Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help