sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

אמנם אין בידינו נתונים באשר למחקר כמותי זה מעבר לשנת , 2000 אך בהחלט ניתן להניח שכיום המצב גרוע יותר . אם כן נמצא שתוך שני עשורים חל כרסום ברלוונטיות של בית הספר בעיני הלומדים בו בכשליש . במקביל לכרסום זה ניתן להצביע על שימוש הולך וגובר בסביבה המקוונת בקרב בני הנוער , דור הרשת , בהיבטים רבים המקיפים את כל אורח חייהם . זאת כאשר השימוש בסביבה זו בבית הספר עודנו זניח . גם כאן ניתן להצביע באופן כמותי , לא רק איכותי , על עליית השימוש בסביבה מקוונת בפרמטרים רבים , כגון : היקף השימוש באינטרנט , שימוש אישי בדואר אלקטרוני , שימוש בתוכנת מסרים מידיים ברשת , עיון באתרים ייעודיים , שימוש באמצעות תקשורת במסרים מידיים בסלולר והתקנים ניידים אחרים , שימוש בפס רחב ועוד . . 3 החל 998-מ ו קצב עליית השימוש באינטרנט עומד על 20 ° / 0 בכל שנה , ובשנים האחרונות קצב זה מתאזן עם תופעת הניתוק של מבוגרים מהרשת . 2000-מ עד 2005 עלה השימוש ברשת בקרב בני הנוער בארצות הברית , 50 % -בכ והוא עומד כיום על 90 % -כ ויותר של בני הנוער . ( Fox & Madden , 2005 ; OECD , 2006 ) כיום בישראל יותר משני שלישים מבתי האב מחוברים לאינטרנט רחב סרט , ובראשם בני הנוער המשתמשים בסביבה מקוונת . ( מזרחי , בר , חצרנוב ואורון , . ( 2005 . 4 החל 995-מ ו עד 2005 עלה נפח הדואר האלקטרוני פי עשרה . בהערכות זהירות , עד 2008 הוא יעלה פי חמישה מהיום . כלומר , מדובר בעלייה פי 50 תוך 15 שנה . איור . 1 כרסום ברלוונטיות של בתי הספר בעיני הלומדים בו בכיתה יב , בשנים 2000-1983 ( הנתונים National Center for Education "pnn . ( Statistic , 2002

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help