sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העניינים 5 בפתח הדברים | ישראל כ"ץ 7 הערכה היא עניין מורכב | ישראל כ"ץ 16 תפקידו המשתנה של המעריך בתהליך הלמידה הארגונית | מירי לוין רוזליס וברברה רוזנשטיין 34 מבט כפול על תפקידה של הרפלקציה בתהליך ההערכה – הערכה כתהליך רפלקטיבי ורפלקציה על תהליך ההערכה | ענת קדם , מרב בוכבלטר וטלי פרוינד 54 הערכה מקוונת : אתגר ראוי למקבלי החלטות חילופי דורות בהערכה – הערכה משולבת טכנולוגיה ב"תכנית קרב למעורבות בחינוך" | נריה שחור , אילן שינה , הילה טל וענת שריד 78 מה באמת חושבים מנהלים בכירים על ייעוץ למנהלים ועל ייעוץ ארגוני ? | גילי גבאי 89 עובר ושב ' קול קורא' כזירת המפגש בין מעריך למוערך | מוטי טליאס הגשת דוח הערכה : מחשבות על טקסט כמפגש מרובה הקשרים | ליה לוין 102 בישולי שדה פתיח | נעמה גרינוולד יצירת תקן למדידה איכותנית במחקר הערכה | תרצה מרגולין תגובה | תמר גרוס 112 מראית עין פתיח | איריס גולדברג על חבל דק | שלי הרשקו יצירות אמנות | מרים סגל , עמרי בן זקרי , אמיתי רינג , נועה הן , נועם ונטורה , יבגני זלטופולסקי 120 מיתולוגיות ארגוניות פתיח | ישראל כ"ץ טקסטים | אמיר קופפרשמידט , מירב שטנצלר , לינדה יעקב 124 על המשתתפים בגיליון Summaries 130

צפנת, מכון למחקר, פיתוח וייעוץ ארגוני


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help