sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

שיתקבל העניין הזה כיתרון . ואולי יוכל האופן הזה לשמש , כחומר , למי שמוצאים את פרנסתם במסלול האקדמי , ועליהם לעמוד בדרישות מחמירות הרבה יותר של טיעונים . מכל מקום , הקפדתי להביא דברים בשם אומרם , לציין בהערות שוליים את המקורות - לא רק כדי לסייע לסטודנטים ומרצים בעולם האקדמי , ולא רק כדי לכבד את השורה הארוכה של הכותבים , אשר נעזרתי בתרומתם הקודמת לכתיבתי - אלא גם כדי שלא אצטרך לציין מפעם לפעם "זה שלי , את זה אני . "כתבתי ואולי צריך להוסיף - למען , "היגיינה"ה ודווקא משום שפעמים רבות אישמע בוודאי כמי שאוהב ולא אוהב בטונים חזקים מדי - את מה שרולאנד בארת כתב בהנאה של הטקסט : אם אני מסכים לשפוט טקסט בהתאם להנאה , אינני יכול להניח לעצמי לומר : זה טוב , ואילו ההוא - רע . שום רשימת מקבלי פרסים , שום ביקורת . כיוון שתמיד משתמע מכך יעד טאקטי , שימוש חברתי , ולעיתים קרובות הסוואה מדומה . איני יכול לערוך מינון , ולא לדמיין שהטקסט ניתן לשכלול עד שלמות והוא מוכן להיכנס למשחק של { שואים נורמטיביים : יש יותר מדי מזה , ולא די מההוא ; הטקסט ( ואותו דבר נכון גם לקול השר ) אינו יכול אלא לחלץ ממני את השיפוט , שאיננו בשום אופן שיפוט תיאורי : זהו זה ! ואפילו יותר מזה : זהו זה בשבילי . ה"בשבילי" הזה איננו סובייקטיבי ולא קיומי , אלא ניטשיאני ... " ) ביסודו של דבר , זוהי תמיד אותה שאלה : מה זה בשבילי (" ... ?

הקיבוץ המאוחד

יצחק לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help