sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

לחקור קשרים בין אירועים היסטוריים , "ציבוריים" מבנים של רגשות , דרמות משפחתיות , זהות לאומית ומגדר , וזיכרון " . "אישי בז'אנר האוטוביוגרפי דוקומנטארי היסטוריות פנימיות וחיצוניות , חברתיות ואישיות מתמזגות , ורשת החיבורים המחברים אותם יחד הופכת להיות נראית . קון מצביעה כאן למעשה על מבנה על המחבר בין הפרטי לפוליטי ובין הפרטי 2 לציבורי . הבחירה בארבעת הסרטים שהוזכרו לעיל נובעת ממספר סיבות : א . ארבעת היוצרים מעמידים את ביתם וסביבתם בכלל במרכז היצירה . ב . נבחרו יצירות שרב בהן המשותף בתפיסת הבית הפרטי והלאומי . ג . לסרטים בז'אנר האוטוביוגרפיה הדוקומנטארית ולמרחב הבית היבטים מגדריים שברצוני להצביע עליהם . ד . נבחרו שתי נשים במאיות מול שני במאים גברים כדי ליצור השוואה בין נקודת מבט נשית לגברית . ה . מן העבודה של פרלוב עד זו של חזני נוצר חתך אורך של תקופה , מראשית הז'אנר בישראל , ועד שנת . 2003 ואולם הסיבה הטריוויאלית ביותר למסגור ארבע היצירות כשדה מחקר נטועה בהשתייכותן לז'אנר האוטוביוגרפיה 3 הדוקומנטארית . ראו Kuhn 1995 הז'אנר ידוע כיום בשמותיו הנוספים : , 1 movie סרט אוטומנטרי , סרט תיעודי אישי ויכול להיקרא פשוט יומן .

כרמל

כרמל גוטליב קמחי


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help