sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

שער ד : "ללמוד לחיות ביחד : " קידום היכולת הרגשית חברתית בגן ובמעון - תוכנית הדרכה 253 " ללמוד לחיות ביחד" - תכנית הדרכה לגננות לקידום יכולת רגשית חברתית של פעוטות במסגרות קבוצתיות 255 מדוע גננות הן קהל היעד העיקרי של התוכנית ? 255 ילדים קטנים לומדים בגן סוגיות שגם מבוגרים מתקשים בהן 257 קבוצת הגננות כמודל לקבוצת ילדים 258 מבנה התוכנית "ללמוד לחיות ביחד" 259 חלק א - הזדמנויות ללמידה רגשית וחברתית של ילדים בקבוצה 261 יחידת לימוד ; החוויה הקבוצתית והשתייכות לקבוצה , או : "גם למבוגרים לא קל להיות בקבוצה" 262 יחידת לימוד : 2 פעוטות לומדים אמפתיה , או : בכי הוא לא רק מצב רגשי של היחיד , הוא גם אירוע קבוצתי 264 יחידת לימוד : 3 ילדים לומדים לשחק ביחד , או : "בסך הכול רצינו לשחק ביחד , וזה נגמר בריב" 272 יחידת לימוד : 4 פעוטות לומדים לפתור מריבות ועימותים , או : מריבות בין ילדים וגילויי תוקפנות הם גם סוג של תקשורת 281 חלק ב - צפייה מודרכת בהתנהגות של ילדים בקבוצה באמצעות צילומי וידאו 291 תיאור מקרה : צפייה בילד עצור ונסוג חברתית 293 ייחודה ותרומתה של התוכנית "ללמוד לחיות ביחד" 303 מה מאפיין תוכניות התערבות לקידום יכולת רגשית חברתית ? 304 התוכנית "ללמוד לחיות ביחד" בולטת כשונה וייחודית 304 תרומתה של התוכנית "ללמוד לחיות ביחד" 306 ביבליוגרפיה 309

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help