sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

פרק חמישי : מרחב העיבוד 144 מבוא 144 מבנה מרחב העיבוד 147 מגבלה באנרגיה ובמרחב 1 147 זמן שהייה קצר 147 תהליכים 148 מפגש בין הרישום החושי למאגר הזיכרון ; 148 יחס מעגלי בין מרחב העיבוד למאגר הזיכרון ; 148 אימפולסיבי לעומת רפלקסיבי ; 148 מבוקר לעומת אוטומטי ? 151 עומס העיבוד - מידת צריכת האנרגיה ; 155 תכנים 156 שיפור מרחב העיבוד ופיקוח עליו 156 הבאת דרישות קדם הכרחיות לרמה של אוטומציה ; 156 ויסות מהירות העיבוד באמצעות המללה ; 156 ארגון בהתאם למאפייני המשימה ומאפייני הלומד 1158 שמירה על רמת עוררות אופטימלית למשימה ; 158 העלאת הכושר הפסיכי לריכוז אנרגיה ! 158 הפעלת מטה קוגניציה ברמת עומס בינונית או ברמת חשיבות גבוהה 158 פרק שישי : פעולות במרחב העיבוד 160 מבוא 160 פעולות בתוך התכנים ומעבר להם ; 160 פעולות פשוטות ופעולות מורכבות ( היסקים ) 161 פעולות פשוטות במרחב העיבוד 161 החזקה ; 161 הנמקה ; 161 בקרה וויסות של מהירות העיבוד ; 162 אחסון במאגר הזיכרון ושליפה ממנו ( החזר ) ; 163 בררה ; 163 קביעויות ואילוזיות ; 164 הבחנה ; 164 הכללה ( הרחבה ) ; 166 השוואה ; 167 אפיונים , הגדרה והמשגה 168 פעולות מורכבות במערכת העיבוד — היסקים 169 מבוא ; 169 אינדוקציה—דדוקציה ; 170 אנליזה וסינתזה ; 174 מיון וסיווג : בררה , הקבצה , ארגון ושיום ; 175 סיבה ותוצאה ; 177 היסק עקב קרבה בזמן ומקום ; 179 אנלוגיה ; 182 העברה וסוגיה ; 189 סילוגיזמים ; 191 קל וחומר ; 197 סבירות והסתברות ; 198 יחסים סימטריים - אסימטריים ; 202 היסק ישיר ; 203 העלאת השערות — מידת ודאותו של ההיסק ; 205 אינטגרציה של כמה מרכיבים של היסק ; 205 ארגון תהליכי ההיסק 207

הוצאת אוניברסיטת בר אילן


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help