sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

תפקידי זירוז 394 תפקידי חינוך 394 תפקידי קישור 395 מיומנויות 396 הדרכה והתפתרוות מקצועית 398 מקצוע העבודה הסוציאלית הקהילתית 399 פרק ג : הכשרת סטודנטים לעבודה סוציאלית קהילתית / עידית בליט-כהן 401 רקע 402 מרכז הלמידה הקהילתי-אקדמי 402 תהליך העבודה 403 תוכניות קהילתיות שפיתחו סטודנטים במסגרת מרכז הלמידה 404 קבוצת הסטודנטים כקהילה 405 האם זה מצליח 407 תרומת מרכז הלמידה לסטודנטים 410 לקחים והמלצות 411 פרק ד : אתיקה מקצועית 413 קוד האתיקה - תכנים , ערכים ועקרונות 415 בעיות ודילמות אתיות 419 דילמות אתיות אופייניות לעבודה קהילתית 422 חלק ח : םיום 429 פרק א : הטרכה 431 הערכה מעודדת העצמה 433 הערכה כמודל לוגי 438 תרשים מס : 3 . ארבטה צעדים בה 0 רכת תוכנית קהילתית 438 שאלות להערכת תוצאות והשפעות 440 כלים להערכת מידת השיתופיות בארגונים קהילתיים ובתוכניות קהילתיות 441 מקורות נוספים 449 פרק ב : פרידות , עזיבות וסיומים 451 חוויית הפרידה 451 סיום העבודה 454 משימות הסיום 455 חשיבותם של טקסי סיום 457 פרק ג : סיכום בכתב של פרויקט קהילתי 459 סיכום פרויקט : ניתוח והערכה 461

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help