sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

תוצאה של ליקויי הוראה . המשמעות היא זאת : כל קושי ניתן לתיקון , ובמקום לחכות למורים שיתקנו אותו — נעשה זאת בעצמנו . ב . הפרק השני עוסק באסטרטגיות במעגל הלמידה . הכוונה לארגון הסביבה הלימודית , סיכום חומר בשיעורים , הכנת שיעורי בית , ניהול זמן , הכנה לבחינות וביצוע בחינות . ג . הפרק השלישי מפרט אסטרטגיות החוצות את מעגל הלמידה , כגון : אסטרטגיות בניהול מאגר הזיכרון , ניהול זיכרון העבודה , בניית אוצר מילים , הבנת הנקרא , הבעה בכתב ובעל-פה ואסטרטגיה לבניית אסטרטגיות . שימו לב : כפי שתראו בתרשים מבנה הספר סדר קריאת הפרקים השני והשלישי אינו מחייב , כלומר — אפשר לקרוא קודם את השלישי , ואחר כך — את השני . ד . הפרק הרביעי סוקר את התכונות המסייעות לשימוש באסטרטגיות למידה , אשר ניתן לפתח אותן . תכונות אלה הן , למשל : ערך עצמי , תפיסת מסוגלות , מוקד שליטה והנעה פנימית . ה . הפרק החמישי מציג המלצות למורים כיצד ללמד אסטרטגיות למידה . ו . הפרק השישי מביא המלצות להורים . גם אחריו סדר קריאת הפרקים אינו מחייב . הערה : מסגרות שאינן מקושרות אל הטקסט בספר פוזרו מסגרות שאינן מקושרות אל הטקסט . הן נועדו לתת לכם , הקוראים , אתנחתא ורענון בזמן הלמידה של אסטרטגיות הלמידה . תרשים : מבנה הספר

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help