sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

הסיבה שלישית : חג ומועד כסיסואציה מכוננת 7 הות - מקרי בוחן 143 מבוא 144 פרק : 1 בהתהוות - מחזור הזמנים כמצע לשיח רב תרבותי 145 א . מבוא 145 ב . היחס לאחר 147 ג . גיבוש התוכנית "חג ומועד במסורת , בתנועה ובצליל" 154 . 1 רקע . 2 154 צרכי מערכת החינוך שעליהם בא הקורס לענות . 3 154 המשתתפים בקורס . 4 155 המסגרת הארגונית של התוכנית 158 ד . קווים לתוכנית הקורס . 1 161 השבת 161 . 2 יום הכיפורים . 3 169 סדר ט"ו בשבט . 4 171 מרוץ הלפיד . 5 176 פרויקט הסיום 177 ה . מתרבות לרנ תרנותיות . 1 179 שילוב "דוברי הערבית" בתוכנית 179 . 2 חובת לימודי יהדות . 3 182 מורכבות המאפיינים הדמוגרפיים של המשתתפים בקורס . 4 183 אבני דרך בהתפתחות שיח הזהות 187 פרק ז : קיום יהודי ישראלי : אוריינות יהודית 210 א . מבוא 210 ב . אוריינות יהודית 213 . 1 צמיחתן של קבוצות לימוד ושיח . 2 213 המשתתפים . 3 216 תחושה של שייכות . 4 220 התוודעות אל המורשת . 5 221 לטיבו של הדיאלוג עם המורשת . 6 230 אוריינות יהודית כמצע לשיח זהות בקבוצות צעירים . 7 236 אורינות יהודית וחגים 239

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help