sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

האמתית . " הפלשתינים תומכים בטרור במידה רבה , בשל קשיים כלכליים . תהליך אוסלו היה עבורם אסון כלכלי והם מאמינים כי "נשק" המתאבדים יוצר "מאזן אימה " בינם לבין ישראל . רובינשטיין , שניפגש פעמים רבות עם "הראיס , " מעיד שערפאת מעורב עד עומק צוארו בסרור . מסקנתו "לא ניתן להפסיק כיום את הפיגועים , בגלל עומק השנאה לישראל . " המתאבדים הפכו למיתוס ד"ר נחמן טל , לשעבר סגן ראש השב"כ , צ"ן בהקשר לערפאת 0 המנהיג הפלשתיני לחם באמת בטרור רק פעם אחת ב96- י ואז לא היסס להתעמת ישירות עם החמאס ודומיו . באינתיפדה הנוכחית הוא רואה בטרור דרך "לאיזון , " עם האבדות בקרב הפלשתינים . המתאבדים פועלים לא רק ממצוקה כלכלית , אלא גם ממניעים דתיים ונקמה . המתאבדים הפכו למיתוס והעליה במספר המתאבדים מקורה בקלות הבלתי נסבלת של גיוס המתאבדים . הפתרון לפי ד"ר טל נע / ץ קודם כל במודעין טוב , סיכול ממוקד , ויצירת חיץ בטחוני בקו התפר ותחילה בשרון ובתענכים . לא ניתן להבטיח בטחון ללא חיץ ביננו לבין הטרור ווברמזו להבט הפוליטי הוסיף "פיקוח נפש דוחה חזון" לא מתמודדים עם ה 0 רור ע"פ הערכים באזורנו שבתי שביט , לשעבר ראש "המוסד , " קבע כי הבעיה היא שאנו לא מתמודדים עם הטרור ע"פ מערכת הערכים במזה"ת . אנו חושבים במושגים מערביים , לא במושגים פלשתינים , קבע שביט . ראש אמ"ן לשעבר , אלוף ( מילי ) שלמה גזית שהנחה את הערב , הגיב ואמר שישראל יכולה לאמץ תרבות אחרת , אבל זו לא תהיה אותה ישראל , " איננו מסוגלים לעשות מה שעשתה ב ' 96- הרשות הפלשתינית , שטיפלה למשל ביד קשה במטיפים במסגדים . " גזית חרד מ"השידרוג" של הסכסוך למאבק דתי . הרצוג - אמונה בנצח ישראל עם ראיית המציאות בראשית דבריו בערב , חלק שר הבטחון שבחים לנשיא המנוח הרצוג והגדירו איש צבא , שעשה שרות מפואר , הסטוריון צבאי , דפלומס מזהיר , סופר ומדינאי . הבן , תא"ל מייק הרצוג , שדיבר בשם המשפחה , אמר כי באישיותו של אביו היתה מזיגה של אמונה בנצח ישראל עם ראיה מפוכחת של המציאות באזורנו . התפלגות נתוני מתאבדים משנת 1993 באינתיפאדת אל אקצא נהרגו 416 ישראלים מתוכם כ151- בפיגועי התאבדות ונפצעו כ1400-

המרכז למורשת המודיעין (מ.ל.מ) ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help