sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:19

עשורים , מפני העתיד . "נעניתי לקריאתו של מאיר עמית , וכבר מתחילת הדרך התמודדנו עם בעיות מורכבות בניסיון לתת תשובות נאותות להכלת תוכני ההנצחה והמורשת , להגברת מעורבותם של רובח ם גמלאים ובמקביל להתארגנות להשיג משאבים שיאפשרו פעילות מתוכננת , תחזוקת המתקנים והקמת קרן מתמדת שתענה על בעיות עתידיות . זו הייתה תקופה של חדוות יצירה , ואכן האמנו בגיבוש קבוצת 'ליו הצדיקים ; שנענו לכל קריאה לסיוע כאשר הופעתי בפתח ביתם . יותר מזה , המבוגרים שבהם החלו בהעברת שרביט הקשר והמחויבות למל"מ לדור הצעיר . למגינת הלב , הקבוצה המיוחדת הזו נמוגה זה חמש שנים בהיעדר טיפול וטיפוח . המרכז כיום הוא בבחינת חלנם , niyAnnu ; והעושים במלאכה הינם דור של מסוגלים ואכפתיים , אולם בהיעדר קביעת סדרי 1 עדיפויות והבנה שכאשר אין קמח אין תורה נמצא את עצמנו בפני שוקת שבורה מבחינת תקציבים ופיתוח ; באישור הרמםכי'ל התקיימו מגביות לאיסוף תרומות ממוזמנים בערבים חגיגיים . לזכותו של אלוף מאיר עמית נזקפת יכולתו לגייס תרומות בעיקר מחו"ל . מ דיניותו ר לא מתחילים עד ש יהיה כיסוי כספי לעבודה איו רעיון הופך לחומר בארכיטקטורה , כמו במודיעין , מתקיים היבט של חיזוי . זוהי אחת הדיסציפלינות היחידות שבהן עוברים משולחן השרטוט והמחשב לבניית המרחב והחלל הפיזי ללא מודל בקנה מידה . 1 : 1 ומכרסם הספק אם וקווי מתאר מובהקים המסתירים וחושפים מקומות וחללים שכל אחד מהם מספר סיפור . ובלילה אתה רואה את התאורה הגורמת לשמות להתפשס מהגשמיות ולהפוך להיות אותיות מרחפות . והאקליפסוסים שהתעבו יוצרים "חומת הפרדה" בין הרעש שבחוץ והשקס שבפנים . ואתה מתבונן בהורים שכולים הנוגעים ועוקבים באצבעם אחר מתאר השם החרו . 0 ואתה מלווה קבוצת תלמידים המתפרשת במבוך יחד עם מדריך הסורק חדר אחר חדר ומספר את סיפורי העלילה וההיססוריה של קהילת המודיעין . ואתה חושב על התהליך הממושך של מימוש רעיון שבו אידיאה מופשסת ה 1 פכת להיות חומר וחלל , בודק איך הזמן השפיע על הפרויקט למעס השורות הנצחיות של שאול טשתיחובסק 1 ההרוסות בכניסה , ליד עץ האקליפטוס הגדול , "ראי אדמה , כי היינו בזבזנים עד מאוד " ... ברוך ברוך ויוסף סלמון , אדריכלי המל"מ תוכנית האתר שהוגשה על ידי האדריכלים

המרכז למורשת המודיעין (מ.ל.מ) ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help