sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:169

נספח א׳ תקצירי קורות חיים של חברי הוועדה זאב צ'רלס גרינבאום , יו"ר הוועדה פרופסור ( אמריטוס ) לפסיכולוגיה חברתית בקתדרה ע"ש ג'יימס מרשל באוניברסיטה העברית בירושלים . באוניברסיטה כיהן כראש המרכז להתפתחות הילד והמתבגר ע"ש לוין , וכיום הוא עומד בראש מרכז האריס להתפתחות מוקדמת של הילד . יו"ר הוועד המנהל של האגודה הבינלאומית לזכויות הילד ( אב"י . ( תחומי המחקר העיקריים שלו הם התפתחות חברתית , הילד בסיכון , זכויות הילד , אימוץ ילדים ומדיניות חברתית . בעל תואר שלישי בפסיכולוגיה מאוניברסיטת ניו–יורק ( ארצות הברית . 1963 , ( יואל אליצור — פרופסור–חבר במגמה לפסיכולוגיה חינוכית וקלינית של הילד בבית הספר לחינוך , האוניברסיטה העברית בירושלים ויו"ר מועצת הפסיכולוגים . תחומי המחקר העיקריים שלו הם פסיכופתולוגיה התפתחותית , הפרעות התנהגות והפרעות מופנמות בקרב ילדים ומתבגרים , תהליכים משפחתיים , טיפול מערכתי–אינטגרטיבי נתמךראיות , פסיכולוגיה רפואית , טראומה והתמודדות . בעל תואר שלישי בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים , . 1981 דבורה גולדן — אנתרופולוגית חברתית ומרצה בכירה בפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה . תחומי המחקר העיקריים שלה הם מחקר אתנוגרפי בחינוך , מבט אנתרופולוגי על תהליכי חיברות בקרב ילדי גן ובקרב מהגרים , הגוף בתהליכי חיברות , וממד הזמן במעשה החינוכי . בעלת תואר שלישי באנתרופולוגיה מ University College London– ( אנגליה . 1997 , ( מוחמד חאג' יחיא — פרופסור לעבודה סוציאלית וללימודי משפחה ובעל הקתדרה על שם גורדון בראון בבית הספר לעבודה סוציאלית ולרווחה חברתית ע"ש פאול ברוואלד באוניברסיטה העברית בירושלים . תחומי העניין האקדמי והפרופסיונלי העיקריים שלו הם אלימות נגד נשים , פגיעה בילדים והזנחתם , המשפחה הערבית בתהליכי מעבר ושינוי , השלכות חשיפתם של ילדים ובני נוער לאלימות במשפחה ובקהילה ולאלימות פוליטית , גורמי החוסן הממתנים את ההשלכות הללו , וההקשר הסוציו–תרבותי והסוציו–פוליטי של החינוך והפרקטיקה של המקצועות הטיפוליים . בעל תואר שלישי בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת מינסוטה ( ארצות הברית . 1991 , (

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help