sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:115

. 3 פיתוח רגישות רב–תרבותית , מודעות להטיות אישיות תרבותיות וערכיות , ויכולת לעבוד עם משפחות מתרבויות שונות , להבין אותן ולכבדן . . 4 ייזום , ארגון ופיתוח של עבודה שיתופית מערכתית רב–מקצועית ורב–משאבית כתמיכה למערכת החינוכית והמשפחתית . דגשים מרכזיים נוספים בהכשרת אנשי מקצוע לפי קבוצות מחנכים ( לבית הספר וגני הילדים : ( . 1 כישורי ניהול של מפגשים קבוצתיים עם הורים . . 2 ניהול מפגשים אישיים עם הורים להידברות על התקדמות הילד והסתגלותו . . 3 אמצעים לשמירת קשר ותקשורת שוטפת בין הורים למחנכים . . 4 הידברות עם הורים סביב איתור קשיים בשלבים ראשוניים ( ולעתים לראשונה ) אצל הילד . . 5 שיתוף פעולה והיעזרות במשאבים לפתרון בעיות חברתיות , רגשיות ולימודיות שזוהו בבית הספר או בבית . . 6 תמיכה במשפחות במצבי משבר וחולשה , ואיתור משאבים לתמיכה נוספת בילד . . 7 יזמה של פעילויות חווייתיות חברתיות לקידום הגיבוש והקשר בין ילדים ובין משפחות . . 8 יזמה של פעילויות המקרבות את ההורים לפעילויות החינוכיות של הגן והכיתה . . 9 ארגון פעילויות המסייעות במעברים בין מערכות חינוך ( גן-בי"ס ; בי"ס יסודי-חט"ב . ( . 10 הכנה משותפת של תל"א ( תכנית לימודים אישית ) ושיתוף פעולה סביב יישומה . . 11 כישורי תמיכה , עידוד והעצמה להורים לילדים מיוחדים . . 12 ייעוץ להורים ובניית תכניות לעיצוב התנהגות , המשותפות לבית ולכיתה . סעיפים 12-10 זקוקים להרחבה מיוחדת כשמדובר במחנכים בחינוך המיוחד . מנהלי בתי ספר : . 1 יכולת לנהל באופן יצירתי , מושכל וגמיש מצבי משבר וקונפליקט בין הורים למחנכים . . 2 יכולת לזהות נקודות תורפה בקשרי המוסד החינוכי עם ההורים ולנקוט פעולות מוקדמות של מניעה והתערבות . . 3 הובלה ובנייה של מערכת ערכים , רעיונות , מסגרות ופעולות לקידום שותפות בונה עם ההורים ועם הקהילה ( בשיתוף עם צוות המורים . ( . 4 הערכות מוקדמת למצבי משבר וחירום בעבודה משותפת עם משפחות והורים .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help