sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:107

שבשמן מופיעות המילים ' משפחה' או ' הורים' נמצאו שתיים שלא אושרו ושלוש השתלמויות שאושרו והן עוסקות בקשר בין משפחה למערכת החינוך , או בקידום הורות . שתיים מהן עוסקות בקליטת המשפחה האתיופית . לא ברור מהתיאור לאיזה בעלי תפקידים במערכת החינוכית הן מיועדות . רציונל הקורסים בתחום על סוגי הרציונל לקורס שמציגים מורי הקורסים אפשר ללמוד מתוך 3 הציטוטים הבאים ( שניים מהארץ ואחד מארה"ב : ( " הספרות המחקרית מעידה על כך שילדים מפיקים תועלת מכך שבין הבית ובין בית הספר / הגן שוררים יחסים של כבוד הדדי וקיימים ביניהם ערוצי תקשורת פתוחים . יחסי גומלין בין הורים ובין בית ספר / גן הילדים , שמתבססים על קבלה , על הקשבה ועל כבוד הדדי מאפשרים ביסוסם של אמון ושל שותפות בין בעלי תפקידים במערכת החינוכית ובין הורים . השותפות פירושה הובלה משותפת של המשימה החינוכית למימוש המטרה המשותפת : צמיחה נאותה והתפתחות מותאמת של הילד במסגרת החינוכית . קשר ותקשורת רציפים ומתמשכים בין ההורים ובין הגן / בית הספר עשוי להפוך את המוסד החינוכי לקרוב ומוכר עבור ההורים , המאפשר להם מצד אחד להשפיע על צביונו ומצד שני להיות מושפעים ממנו" ( מתוך הקורס " דרכי עבודה עם הורים" המתקיים בסמינר הקיבוצים במסלול הסבה — התפתחות הילד , גננות חנ"מ , ד"ר תמי ורד . ( " פיתוח קשר חיובי עם ההורים הינו חלק משמעותי וחשוב בעבודתן של הגננות . יחד עם זאת , לא אחת , קשר זה טעון ומורכב ומלווה בקשיים" ( מתוך הקורס " דרכי עבודה עם הורים בחנ"מ , ד"ר תמר שליו . ( are taught ( in or outside of school ) is not always learned , nor is everything they and it does not end when they leave in the afternoon . Furthermore , what children children learn ( or teach ) does not begin when they enter a school in the morning , educational development are nicely captured in a 1989 quote from Hiner “ What The issues of parenting as directly or indirectly influential upon children's University of Pennsylvania , Interdisciplinary Studies in Human Development , NY : New York University Press . ( Parenting , Professor Diana T . Slaughter-Defoe , research , ( p . 4 ) . In W . J . Weston ( Ed . ) , Education and the American family ( p . 4 ) , The new history of children and the family and its implications for educational learn ( even in school ) necessarily taught . ” R . Ray Hiner ( 1989 ) . Look into Families : Graduate School of Education ) .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help