sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:66

נספח : 1 שאלון FIQ להערכה רב-ממדית של מעורבות הורים בבית הספר היסודי ( Manz , Fantuzzo , & Power , 2004 ) קשר עם בית הספר . 1 מגיע לאסיפות הורים . 2 יוצר קשר עם המורה / המנהל כדי לקבל מידע . 3 מדבר עם המורה על שגרת היום–יום בכיתה . 4 מדבר עם המורה על כללי ההתנהגות בכיתה . 5 יוצר קשר עם המורה אם מודאג ממשהו שקשור לילד . 6 משוחח עם המורה על הקשר בין הילד לחבריו בכיתה . 7 רושם הערות על פעילויות של הילד או הכיתה . 8 מדבר עם המורה על כישורי הילד והישגיו . 9 מדבר עם המורה על הקשיים של הילד בבית הספר . 10 מדבר עם המורה על שיעורי הבית ועל נושאים שהילד צריך להשלים בבית . 11 מדבר עם המורה על עניינים אישיים , אם הם קשורים לבית הספר . 12 מדבר עם המורה או המנהל על ענייני משמעת ( של הילד ) . 13 יוצר קשר טלפוני עם המורה למידה בבית . 14 מגביל את משך הצפייה בטלוויזיה ובווידאו . 15 בודק שיעורי בית . 16 לוקח את הילד לספרייה . 17 מקפיד על מועדי שינה ויקיצה . 18 מספר לילד סיפורים על חוויותיו האישיות כשלמד בבית הספר . 19 לוקח את הילד למקומות שונים בקהילה כדי שילמד נושאים חדשים . 20 בודק שלילד יש מקום לאחסון חפצים הקשורים לבית הספר . 21 קורא עם הילד . 22 מביא לבית חומרים שונים הקשורים ללמידה . 23 מקפיד על חוקים ברורים בבית . 24 מתעניין מה עבר ( היום ) על הילד בבית הספר . 25 נותן לילד תפקידים בבית . 26 עושה עם הילד מלאכת–יד ויצירה . 27 מקדיש זמן לעבודה על מתמטיקה . 28 מסייע לילד בשיעורי הבית . 29 משוחח עם בני משפחה וחברים על הישגי הילד בבית הספר . 30 מדבר עם הילד על המידה שבה בית הספר מסייע להורים

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help