sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:56

אכן תרמה ישירות לתוצרים החיובים שנמדדו לאחר מכן . ( Carlson & Christenson , 2005 ) לבסוף נציין שבספרות אין הסכמה על תכנית התערבות מסוימת שתועלתה עולה באופן מובהק וגורף על זו של תכניות אחרות . ( Christenson , 2002 ) עובדות אלה מקשות על היכולת להצביע ישירות על התערבויות רצויות או מבטיחות בהקשר של הגיל הרך . יחד עם זאת , כפי שייאמר להלן , ניכר כי עם השנים התפתחה תמימות דעים שטיפוח הקשר בית-בי"ס צריך להתחיל כבר בגיל הרך , ולא רק כשהילד נכנס לכיתה א . ' לפני שנים אחדות ( 2005 ) פורסם מטעם המכון האוסטרלי לחקר המשפחה ( הכפוף לממשלת אוסטרליה ) מחקר הכולל ניתוח עלות-תועלת של תכניות התערבות לגיל הרך . ניתוח זה התייחס לתכניות ולנתונים שהחוקרים מצאו בספרות העולמית , ולכן ניתן לראות בו ייצוג הולם של תכניות מובילות בעולם בנושא ההתערבות בגיל הרך . מתברר כי ב10– מתוך 28 המיזמים שבהם עסק הניתוח הזה נכללה — אם מלכתחילה ואם בדיעבד , לאור לקחים שהצטברו במהלך הפרויקט — גם פעילות ייעודית שמטרתה הייתה הגברת מעורבות ההורים בחינוך בגיל הרך . טבלה 1 מפרטת בקצרה את הפרויקטים האלה . טבלה : 1 פרויקטים לגיל הרך הכוללים ניסיון לחיזוק מעורבות חיובית של ההורים בחינוך ילדם

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help