sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

ליצירת הבחינה הפסיכומטרית במתכונתה הנוכחית . הם מדגישים שכל אחד משני קריטריוני המיון היווה קריטריון יעיל יחסית בראשית הדרך , אך במשך השנים חלה ירידה ביעילותם כמנבאי הצלחה בלימודים גבוהים , מבחינה עניינית וציבורית גם יחד . הם מציעים מספר חלופות לפתרון המשבר , שעיקרן עוסקות בשינוי אופי בחינות הבגרות ואופי הבחינה הפסיכומטרית . אין ספק , שסוגיית הנגישות להשכלה גבוהה , על גינית המורכבים , תמשיך להעסיק את מקבלי ההחלטות הפוליטיות , אנשי האקדמיה , הציבור הרחב וקהל הסטודנטים בפועל ובכוח . ניירות העמדה והסקירות בקובץ זה נועדו לתרום ידע ותובנות לבעלי עניין בבעיות הנידונות מנקודות מבט שונות ולהעשיר את הדיון הציבורי והאקדמי בנושאים רלוונטיים . ולבסוף , ברצוני להודות לד"ר שמשון צלניקר , מנהלו הנוכחי של מכון ון ליר בירושלים , על העידוד ועל הקצאת המשאבים להוצאתו לאור של קובץ זה . אוקטובר 1999 שרה גורי-רוזנבליט

מכון ון ליר בירושלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help