sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

. 55 יואב : אבל היא [ פעם כז :: ה אבל היא פעם- פעם ה . 56 [ - ילד לא מזוהה : <] אז א ::: ה מצלמים אותו וה נה ] הוא רואה את עצמו [ בטלוויזיה > כי מצלמים אותו . 57 [ . אריאל : [ הוא עשה את זה בחדשות . 58 [! ילד לא מזוהה : לא הוא לא ראה את עצמו ° בטלוויזיה . 59 . ° ילד לא מזוהה : ( 0 ) הוא לא ראה . כי מתי שמצלמים אותו בטלווי :: זיה , אז הוא בטל [ וויזיה [ . . 60 אורן : [ אז- אז ] אני יכול להיכ- לקפוץ ולהיכנס להם לתוך המסך _ . 61 ילד לא מזוהה : איך פעם אבא שלי צילמו אותו והוא היה בתוך , הטלוויזיה והוא , היה בבית והוא ראה את עצמו . . 62 = ילד לא מזוהה : = נו לכל אחד זה קורה . סימני תעתיק : [ מילים ] - חפיפה בין דוברים מיל :: ה - התמשכות הברה מילים , - הנגנה עולה ובעלת המשך מילים - _ סוף מבע ללא הנגנה מסיימת - ( 0 . 5 ) הפסקה בעשיריות שנייה - ( 0 ) הפסקה לא מתוזמנת - ( . ) הפסקה של פחות מ 0 . 5- שניות - ( ... ) דיבור לא ברור - = כניסה מהירה ללא רווח מילה - הדגשה מילים . - הנגנה יורדת ומסיימת ° מילה ° - עוצמת קול נמוכה > מילים < - קצב דיבור מהיר - עלייה חדה בטון הדיבור # מילים # - דיבור בטון ייחודי המתואר בהערה מיל- - קטיעה מילה / מילה - דיבור במקצב ריתמי מילים ? - הנגנה עולה של שאלה מילה - עוצמת קול גבוהה < מילים > - קצב דיבור איטי - ירידה חדה בטון הדיבור )) הערה - (( הערות המתעתקת ( מילה ) - זיהוי מלל לא ודאי השאלות , המעסיקות את הילדים בשיחה בדוגמה 1 שלעיל , הן שאלות יסוד ביחסי בדיוןמציאות וביחסי מדיום-קהל , אשר העסיקו רבים וטובים , ובהם סופרים וחוקרי תקשורת . כך , היחס בין דמות בדיונית לבין דמות מציאותית , המעסיק את הגר ( תור , ( 32 הטריד גם את לואיג'י פירנדלו , ( Pirandello ) כאשר כתב את המחזה " שש נפשות מחפשות מחבר . " השאלה אם אפשר " להגיד משהו לטלוויזיה" ( כלומר : עד כמה דיאלוג מתקיים בין טלוויזיה לקהל , וכיצד הוא מתקיים , ( היא במרכז מחקרי תקשורת רבים . שאלה שלישית נוגעת בהבחנה בין טלוויזיה כמרחב וירטואלי , שאי אפשר להיכנס לתוכו ( לטענתו של יואב , תור , ( 40 לבין טלוויזיה כמרחב פיזי ממשי , אשר הכניסה אליו מותרת למתי מעט בעלי זכויות ( למשל , הורים של חלק מהילדים . ( תיאורטיקנים של צילום ושל קולנוע ימצאו בוודאי עניין גם בנושא הנוסף , המעסיק את הילדים : מעמדם של המצולמים , המשתנה מאובייקטים , שאינם יכולים לראות את עצמם במהלך הצילום , לצופים , המתבוננים בתצלומים של עצמם - לאחר מעשה ( תורות . ( 59-56 הילדים מגיעים אל הדיון בשאלות אלה במעבר הדרגתי , שמתחיל בדיון נקודתי ומקומי . הם נשענים על ידע משותף נרחב בתרבות-פופולארית ילדית ( אשר כאן לדמות של בילבי יש בה תפקיד מכובד , ( כתשתית לדיון בסוגיות מורכבות ומרוחקות . לליבון הסוגיות המורכבות 2 הפסקות לא מתוזמנות ( כמו בדוגמה ( 1 מופיעות בתעתיקים במקרים של בעיות טכניות בהקלטה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help