sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:41

איסוף מידע והפצתו את המידע על אודות ביצועי הלומדים בבתי הספר ובאוניברסיטאות , על אופן השימוש בטכנולוגיות החדשות ועל הניסיון שנרכש בהפעלתן , יש לאסוף ולפרסם ברבים . ההערכה יש לבצע ברציפות הערכות לבדיקת מערכת הלמידה , שיטותיה והישגיה — הן בבתי הספר והן באוניברסיטאות . מעקב מתמיד יבטיח הנהגת שכלולים ושיפורים בכל עת שיידרש הדבר . על המרכז למחקר מוטל יהיה להדריך את המחנכים ואת אנשי המינהל באופן שפרוייקטים מבטיחים לא ייפלו מחמת יישום כושל , ושמקורות המימון המוגבלים לא ילכו לאיבוד על מחקרים שחשיבותם מוטלת בספק . לעודד הכנת חומר לימודי עבור מערכת הלמידה לבתי הספר ולאוניברסיטאות . לבחון את תפקידו החדש של המחנך בסביבה הטכנולוגית . לעקוב אחר תפקידו החברתי של בית הספר . על המרכז למחקר יוטל להסתייע בחוות דעת של מומחים שיוזמנו במיוחד כדי לעמוד על מידת ההשפעה שתהיה למערכת הלמידה על תפקידו החברתי של בית הספר , וכמו כן כדי לבדוק ולפתח אמצעים לשמירת תפקיד זה — במסגרת בית הספר , או מחוצה לו . ניתן יהיה לשתף בכך גס גורמים נוספים כמו הורי התלמידים והתלמידים עצמם , או כל גורם אחר שיקח חלק בטיפוח ערכי החינוך ובעיצוב האישיות . לנתח את השפעתן החברתית של הטכנולוגיות ה גם אס אלה הנמנים עם נוער הרווחה ואלה המוכרים כטעוני טיפוח יצוידו באותם אמצעים טכנולוגיים , בבתיהם או בבתי הספר , עדיין ייתכן שהתועלת שיפיקו מהם האחרונים תיפול מזו של עמיתיהם . האס קייס אפוא חשש להעמקת הפער ביניהם ? האס יתפתח מצב שבו "העשירים מתעשרים והעניים מתרוששיס" ל כיצד ניתן למנוע התפתחות מעין זול

מקס רואו


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help