sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

שירןת לציבןר על האוניברסיטאות לשמש יותר מאשר מרכזי לימוד ומחקר . עליהן להפנות את משאביהן גם לפתרון בעיות היסוד של הציבור - יותר משהן עושות כיום * * * . ניסיתי לסכם אחדים מהנתונים המצביעים על הצורך בשינוי . יותר ויותר צעירים בישראל ובשאר ארצות המערב מסיימים את לימודיהם בלי שיצוידו כהלכה לקראת המשך לימודיהם באוניברסיטה או העסקתם במשרות שיש בהן מידה של תחכום . בעיית הרמה וההישגים בלימודים הפכה לעניין בעל חשיבות לאומית . במערב יש הטוענים שעל תהליך הלימוד להיות מהנה ומענג . גישה מעין זו היא בלתי יעילה . המוח האנושי הוא האבר הפחות משתף פעולה בגופנו . הוא אינו נענה לגירויים מהנים והוא תובע תרגול ומאמץ קשים וממושכים . לימןדים לתןאר ראשןו שש מבין האוניברסיטאות בישראל ( לא מניתי את מכון וייצמן מאחר שהוא אינו כולל במסגרתו לימודים לתואר ראשון ) מציעות לתלמידי התואר הראשון מתכונת לימודים זהה פחות או יותר . ממבט ראשון נראה כאילו קיימת חפיפה רבה בין המוסדות השונים במסגרת לימודי התואר הראשון . אני תוהה אם בעידן הטכנולוגי והתקשורתי שבו אנו חיים , אין בידינו דרכים יעילות יותר להקניית התואר הראשון .

מקס רואו


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help