sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

כאשר התשומה הכספית היא כה גבוהה , יש מקום לבדוק האם התשואה , במונחי איכות אנושית , אכן מקבילה לה . בית-הספר פועל באורח מונופוליסטי ללא כל חשש מבעלי-מניות , שיעלו באספה השנתית שאלות מביכות , שרובן - לו נשאלו - היו קרוב לוודאי נענות בשלילה . האוניברסיטאות העולם האקדמי הוא ערובה להתפתחותה של כל חברה חופשית ומתקדמת . כל מי שגורם להחלשת מעמדן של האוניברסיטאות חורץ במו ידיו גזר-דין שיביא להחלשת המדינה כולה . אין פירושו שלילה על הסף של הצורך לבחון מחדש היבטים מסוימים בתפקודיהן של האוניברסיטאות . הן , מעצם מהותן , מעמידות במבחן כל הנחה ונמצאות בקדמת חזית השינוי , ובוודאי לא תפטורנה עצמן מהערכה מחודשת . אני תוהה אם גם באוניברסיטאות , בדומה לבתי-הספר , נהוגים עדיין נהלים מסורתיים שעבר זמנם . בחרתי להתייחס לנקודות הבאות : הסטודנטים המורים באוניברסיטאות תקציב האוניברסיטאות המחקר לימודים לתואר ראשון שירות לציבור . בגדר הערכה כלבד בשל השתנותו התדירה של שער הדולאר .

מקס רואו


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help