sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:XVII

בת י -הספר , שבה מלמדים כמה ילדים המקןבצים בכיתה אחת , לשיטת למידה המאפשרת אינדיבידןאליזציה של המאמץ . אם אמנם תתרחש התפתחןת כזן , היא תשתרע בהכרח על פנ י כמה עשרןת שנים , אבל תצעיד אןתנן אל המאה ה , 21- כשאנן מצן י ד י ם בכלים מתאימים יןתר לביצןע המלאכה . בדברי אתייחס בעיקר ל י סןד הקןגניטיבי בחינןך ןלפיתןחה של אמנןת הלמידה . אני מסכים לדברין של פרןפסןר שפלר : נןשא הלמידה אינן מצטמצם לרכישת מידע ןלפתרןן בעיןת , אלא טןמן בחןבן תהיןת , חלןמןת , לבטי מצפןן , חקירה ןדרישה , העלאת שאלןת i לא רק קל י טת המידע המןעבר אלינן מן הכתןב אלא התייחסןת להדגשין ןלדקןיןתין , ןל יי מידע יי הנמסר בין השיטין אן באמצעןת השתיקןת . ( פרופ י י י שפלר , אוניברסיטת הרווארד ) אנ י מעז לטעןן ששיטת למידה , השמה דגש בחקירה ןבחשיבה חןפשית , תקדם ןתטפח גישה כזן ןדןמןתיה . ל א אדןן ביסןד השלישי - התןכניןת - שבן כלןלים מערכי שיעןר , פיתןח האיש י ןת , חינןך לערכים ןתפקידן החברתי של המןסד החינןכי . ןאף-על - פי-כן , אם כי מחקר י מןגבל בהיקפן , עשןיןת השלכןתין החינןכיןת ןהחברתיןת לחרןג מעבר לתהליכים הכרןכים ביסןד הקןגניטיבי של החינןך .

מקס רואו


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help