sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

בין-מסלולי , שישכור את הדגם המסלולי הסטנדרטי . הנחנו שמורה הוא קודם כל מורה ורק אחר כך "מורה ל . " ... רצינו לשבור את ההפרדה בין מקצועות חינוך עיוניים מזה ובין ההדרכה הפדגוגית מזה , ובנינו סגל שבו אין אנשי חינוך ואנשי הדרכה , אלא סגל שבו כולם עושים את הכול . רצינו ליצור צוות הפועל כקהילה לומדת , צוות הלומד ביחד , מפתח ביחד , חוקר ביחד ומפרסם ביחד . רצינו לבנות תכנית שנוכל ללמוד ממנה על אודות ההכשרה במכללה כולה . ואכן בשנים האחרונות לא-מעט מעקרונות שח"ף חלחלו להוויית ההכשרה במסלולים ובחוגים . מושגים כמו זהות , דיאלוג , או קהילת לומדים הם כיום נחלת הכלל במכללה . כאן המקום להודות לגף ניסויים ויזמות על התמיכה והליווי . תודה לאגף להכשרת מורים על הסיוע ועל העידוד . תודה לעמיתיי , חברי סגל המכללה בעבר ובהווה , שיזמו , עקבו , ביקרו , והעמידו את התכנית בפני הצורך המתמיד לפתח את תבונת המעשה . תודה לסטודנטים שלמדו בתכנית שמהם למדנו יותר מכל . תודה לבתי הספר העמיתים - שותפים מלאים לרעיון ולדרך . תודה מיוחדת למכון מופ"ת ולד"ר יהודית שטיימן העומדת בראש הוצאת הספרים ולד"ר יהודית ברק ולד"ר אריאלה גדרון על עריכת הספר . ואחרון אחרון חביב , תודה לצוות שח"ף המשלב בעבודתו ידע עיוני , תבונה מעשית ומיומנות יוצרת . ספר זה אפשר לנו , במכללה , לחזור ולהרהר בתכנית שח"ף ובמהות ההכשרה להוראה . אני מזמין גם אתכם הקוראים להצטרף למסע , ואולי גם להוסיף לו פרק משלכם . פרופ' שלמה בק נשיא המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קי

מכון מופ"ת

המכללה לחינוך על שם קיי


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help