sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

. 9 ליצור שפה משותפת בין שרה לבין מכללה / יהודית ברק , מלכה גורודצקי וחיה הדרי 235 התפתחות רעיון השותפות בין אקדמיה לשדה 235 סיפור השותפות בין בית הספר מקיף גי ותכנית שח"ף 241 חממה לשינוי והתחדשות . 10 255 ללמוד לא לדעת / דינה פרילינג ובבי טורניאנסקי 258 צוות החוקר את עשייתו 258 למידה ושינוי - הצורך והקושי 259 בין למידה ארגונית ללמידה אישית 260 למידה ארגונית - סוגים ומכשולים 269 התפתחות מקצועית כחלק בלתי נפרד מלמידה ארגונית 272 מקומה של הווית ה"נוביס" בתהליך התפתחות מקצועית ולמידה ארגונית . 11 273 לדעת וללמוד 283 מסע קדימה ב"רוורס" / אדיבה ערפאת 283 קליטת מדריך פדגוגי בתכנית שח"ף / מועין פתראלדין 289 לא הייתה לי קונספציה / טליה וינברגר 292 הגות . 12 301 לדעת - אין זה העיקר / שלמה בק 303 על אודות שתי השאלות בתהליך ההכשרה להוראה 303 הידע הפרופסיונלי לפי התפיסה ההטכנית-רציונלית של מקצוע ההוראה 306 ביקורת התפיסה הטכנית-רציונלית 311 התפיסה הרפלקטיבית-רציונלית של ההוראה 317 השלכות על דמות המורה 319 תהליך ההכשרה להוראה : לקראת פדגוגיה נושאת חותם 327 מגבלות התפיסה הרפלקטיבית רציונלית 331 סיום שהוא פתיחה : אריסטו הידע האנושי והמורה המחנך . 13 336 שח"ף כמסע : הגישה ההרמנויטית-פנומנולגית בהכשרת מורים / שלמה בק 339

מכון מופ"ת

המכללה לחינוך על שם קיי


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help