sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

כותבי אסופה זו והעורכת מאמינים שהעיסוק במחקר הנרטיבי פותח אפיק מעניין למורה מן השדה . בצד התרומה למחקר מתאפשרת כאן גם הזדמנות חשובה עבור המורה לברר את משמעות העשייה החינוכית שלו . מירי מונק , עורכת האסופה ביבליוגרפיה Press . teachers' accountof teaching , New York : State University ofNew York Ben-Peretz , M . ( 1995 ) . Learning from experience , memory and the practices . Teaching andTeacher Education , 7 ( 5-6 ) , 517-530 . Ben-Peretz , M ., & Rummey , S . ( 1991 ) . Professional thinking in guided Bruner , J . ( 1 986 ) . Actual minds , possible worlds . Harvard University Press . Teaching , 3 ( 2 ) , 205-219 . Conle , C . ( 1997 ) . Images of change in narrative Inquiry . Teachers and narrative inquiry . Education Researcher , 79 ( 5 ) June-July , 2-14 . Connelly , F . M ., & Calandinin , D . J . ( 1990 ) . Stories of experience and solution to some ( post ) modernist dilemmas . Comenius , 3 , 250-266 . Fischer-Rosenthal , W . ( 1995 ) . The problem with identity : Biography as . Publication . Lieblich , ( Eds . ) , The narrative study of lives . London : Sage Lieblich , A . ( 1993 ) . A narrative introduction . In : R . Josselson , & A

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help