sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

שער ג פעילויות ליסודי ות וסבי בה לימודית 171 תרל = 9 1 ארגון סביבה לימודית , כיצד .- ? תכנון חלל עם מרכד למידה ( אופן גמיש של הפעלה כרמלה געת 176 תרל / : / 0 למי 7 ה חתוך לדלת הכיתה " - הדת" דליה עקטאל 190 תרל ( ח מה אט ל > מ 7 ים ( מה אנן סבעים על חג החנוכה ? איריס ברץוביץ 205 שער 7 הערכה קשןלבח . בתהליכי הוראה-למידה 237 תראי ין 2 ז . מהערכת עמיתים להערכה עצמית איריס ברקוביך 241 תר 13 / ' ^ הנהגת יומני למידה אצל תלמידים : ניתות מקרה איריס ברץוביך 264 תר = ) 4 ^ ן ) 7 ) ת מ » צא לטיסוץ בנושא הערכה בכיתה ^ דליה טטנןאל , טלסור אייל 302 תר { י ] ? ? 15 ביץורה של מנהלת המחוז בבית הספח להתבונן פעמיים ולראות כפליים 7 ל » ה עק » אל 323 שער ה ביוגרפי ות ואמונות איש יות וזיץתן לטיפוח הכוונה ע צמית בלמידה 337 תרל / ? ? 16 ביוגרפיות אישיות וזי קתן לרעיון ההכוונה העצמית דליה עסטאל 340

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help