sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

תוכן ע ניי נים סבןא - דליה עמנואל , משה זילברשטיין 7 שער א מה בץ הכוונה עצקיל / להכוונה תברתית בלמידה ? 25 תר 1 י ! ??/ מה בין הכ 1 ( נה עצמית להכינה חברתית ? דליה עמנואל ? 2 \> y \ r \ 29 שיחה על פעילות חברתית.- כיצ 7 לשתן' תלמידים ? אהןבה שןלקן 42 תר 3 / ' ^ מי משא באחריות ? .......... שולטן 53 שער ב הוראה-לטידה כדיאלוג רב פנים בהשתתפות סורה ותלמידים 61 ... תר = 4 / ' ^ פעילות תלמידים במרכז למידה - אין ( לשם מה ? כרמלה געת 64 תר : 5 / ' ^ "שום עערומת התנהגותיים ליצירת אץ לים חברתי תומן ^ בלמידה כרמלה גינת 74 תר 6 / ' ^ מכל מלמד" השכלתי : ללמידה מץורות שוטם כרמלה געת 85 תרל / 7 העמל / ת ההם . ה לגבי משמעות של ריאיון.- דיאלוג מתמשך בשלושה שלבים כרמלה געת 110 תל : 8 / ' ^ צורות שומת של שיח כבומת הבנה - האמנם ? א > ר > ס בר קוביץ 150

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help