sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

הקדטה - הדרכה והדרכה פדגוגית : ה גדרות , סוץדי התערבות , סטרות שאלות פתיתה לקוראים שאלות הע / גע / ת להגדרת תפקיד המדריכה . 1 נסי להגדיר מהי הדרכה , בכלל , ומהי הדרכה פדגוגית , בפרט . . 2 אס את מדריכה חדשה - מהם הידע והמיומנויות הנחוצים לך באופן אישי לקראת תפקיד ההדרכה הפדגוגית ? אם את מדריכה ותיקה - מהם הנושאים שהיית רוצה להעמיק בהם כדי למלא את תפקידך ביתר סיפוק ? שאלות הנוגדת לפעילות היומיומית של המדריכה . 1 מהם מוקדי ההסתכלות השגרתיים בעת הצפייה על עבודת הסטודנטיות במעון , בגן או בבית הספר ? א . באילו היבטים בתפקודה של הסטודנטית את מתמקדת במיוחד בעת ההתבוננות ? ב . מהם ההיבטים הנוגעים לתפקוד המסגרת החינוכית הבית ספרית והמכללתית שמעסיקים אותך במיוחד ? . 2 מהם נושאי השיחה המרכזיים עם הסטודנטית בעת ביקור בכיתות אימון או בעקבות הביקור ? . 3 מי הקובע בדרך כלל את תוכני השיחה עם הסטודנטית ? ההדרכה הפדגוגית במוסדות להכשרת עובדי הוראה היא חלק מהותי מתהליך ההכשרה , עם זאת , היא תפקיד שאינו ממוסד או מוגדר . ככזה , משמשים בו אנשים בעלי השכלה וניסיון מגוונים , לאו דווקא מתחום ההדרכה . דווקא היעדר ההגדרה מזמין יתר גמישות ומאפשר למדריכים ליישם במהלך עבודתם את תפיסות עולמם המגוונות , ואת ההדגשים והידע שלהם . במציאות אמורפית זו , אך טבעי הוא שחלק מהמדריכים מתמקדים בתכנים שהסטודנטים בוחרים להגיש לילדים ( לדוגמה יצירות ספרות , נושאים מרכזים ) ובדרך עיבודם . אחרים יתמקדו בארגון הסביבה החינוכית ( צורת הישיבה , ארגון האביזרים , ארגון הכיתה או הגן , ( ואחרים - באישיות הסטודנטית או באינטראקציות בינה לבין הילדים . יתרה מזו , לעתים קורה שלשניים או לשלושה מדריכים , הצופים בו-זמנית ן . 1 נקטנו לשון נקבה לנוחיות הכתיבה . הטקסט , כמובן , מיועד לקוראים ולקוראות כאחד .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help