sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

פרק . 7 כלי תצפית וניתוח אינטראקציות / קלוזי טל 165 ביבליוגרפיה 170 רש > סת ל / רש > ל »? ם , ציןרים ןטנלאןח . תרשים : 1 . 1 קשרי הגומלין המשוערים בין עקרונות התיווך 21 תרשים : 3 . 1 פרופיל אינטראקציה כגורם מתווך בין תפיסות חינוכיות לבין צמיחה רגשית וקוגנטיבית 60 תרשים : 3 . 2 פרופיל אינטראקציה בין מדריכה מבוגרת למודרכת מבוגרת ( הרכבת פאזל ) 66 תרשים : 5 . 1 פרופיל אינטראקציה בין סטודנטית לבין ילדים - פעילות "נר לי דקיק" 99-97 תרשים : 5 . 2 פרופיל אינטראקציה בין מדריכה לסטודנטית 118 תרשים : 6 . 1 פרופיל אינטראקציה של מחנכת עם 6 ילדים "כשכועסים אז כועסים 133-131 " ... תרשים : 6 . 2 פרופיל אינטראקציה של מחנכת עם 6 ילדים "כשכועסים אז כועסים - " ... היחס שבין מידת השתתפות המחנכות לבין מידת השתתפות הילדים 134 תרשים : 6 . 3 פרופיל אינטראקציה של משחק התפקידים "מדריכה-מחנכת" 159 תרשים .-6 . 4 פרופיל אינטראקציה של משחק התפקידים "מדריכה-מחנכת" היחס שבין מידת השתתפות המדריכה לבין מידת השתתפות המודרכת 160 ציור . 3 . 1 קשר גננת-הורים 68 ציור : 3 . 2 קשר גננת-ילדים 68 טבלה : 4 . 1 מוקדי הדרכה 81 טבלה : 5 . 1 יחס בין מספר השאלות של שרית לבין מספר השאלות של הילדים ובין מספר השאלות של המדריכה לבין מספר השאלות של שרית 99 טבלה . 6 . 1 שאלות מנחות לניתוח ההדרכה של רונית עם יעל 151 טבלה : 6 . 2 סיכום השכיחויות של עקרונות התיווך 161

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help