sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העטיטם פתח דבר 5 הקדמה - הדרכה והדרכה פדגוגית : הגדרות , מוקד * התערבות , מטרות 8 פרק . 1 תאומות למידה המתמקדות באינטראקציה מדרין-מודרן / קלודי טל 12 תאוריית ההכוונה העצמית 12 ההתפתחות הקוגניטיבית - הגישה הקונטקסטואלית 15 תאוריית ההשתנות הקוגניטיבית 17 הגדרה אופרטיבית של עקרונות התיווך - סקירה ביקורתית 19 פרק . 2 עקרונות תיוון : הגדרות , דוגמאות ותרגול / קלודי טל 39 עקרונות התיווך 39 פעילויות 48 פרק . 3 פרופיל האינטראקציה בין מחנכת לילדים ובין מדרין לסטודנט / קלודי טל 59 מהו פרופיל אינטראקציה ? 59 בניית פרופיל אינטראקציה 65 שאלון להערכת פרופיל האינטראקציה 70 פרק A הדרכה רגישה ומעודדת אוטונומיה / קלודי טל 75 תוכני ההדרכה ותהליכיה 75 ההדרכה הלכה למעשה 82 פרק . 5 "נר לי דקיק" - ניתוח והדרכה של פעילות מדעית / אתי בכר ודבורה וייסבורט 86 הצגת הפעילות - ניתוח האינטראקציה של סטודנטית ( שרית ) עם ילדים 87 ניתוח השילוב בין דפוסי תיווך לבין תכניס במהלך הפעילות 101 ניתוח אינטראקציית ההדרכה הפדגוגית 110 ניתוח השילוב בין עקרונות התיווך לבין תוכני ההדרכה הפדגוגית 119 פרק . 6 "כשכועסים , אז כועסים" - הדרכה בעקבות פעילות עם ילדים צעירים בנושא הבעת כעס / רותי סנדרוביץ ואורנה שמר 124 הצגת הפעילות וניתוחה 125 סימולציה של מפגש הדרכה 139 מפגש הדרכה-על-הדרכה 148

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help