sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

. 4 פעילות גופנית עשויה לשמש מרחב התנסות ללמידת כללי התנהגות בחברה , לקבלת השונה , לדחיית סיפוקים , לשליטה עצמית על דחפים ולבקרת מהלכים התנהגותיים . לפיכך , במדריך זה אנו מקדישים תשומת לב מיוחדת לצורך לתת מענה לשילוב הילד עם מוגבלות גופנית בכל הפעילויות של בני כיתתו במסגרת בית הספר , לרבות שיעורי חינוך גופני , טיולים , הפסקות ומסיבות . הסטודנט והמורה שידעו ליצור את האווירה הנכונה בכיתה יתרמו רבות לתהליך השילוב בכיתה , כמו גם להעצמה אישית ופסיכוחברתית של הילדים עם המוגבלות ומשפחותיהם . מטרתה של יחידה זו היא למלא את החסר במידע הקיים בתחום זה בשפה העברית . היא מתאימה לשימוש בידי מורי המורים במסגרת קורסי מבוא לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים במכללות לחינוך , בסדנאות שונות שיתקיימו במסגרות להכשרה להוראה , ובהשתלמויות מורים . הסתייענו במקורות רבים ובהם ספרות ענפה שפותחה בנושא השילוב בעשר השנים האחרונות בארצות הברית , בקנדה ובאוסטרליה , תוך הסתמכות על חקיקה יסודית שמומשה במדינות אלה . אנו תקווה , כי יחידת הוראה זו תתרום את חלקה בהתמודדות עם יישום שילובם של ילדים בעלי מוגבלות גופנית במערכת החינוך .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help