sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

מבנההתוכנית והמלצות להפעלתה בתכנית שלושה פרקים מרכזיים : . 1 תאוריות אינטליגנציה . 2 תאוריות על גישות ללמידה וסגנונות קוגניטיביים . 3 תאוריות על העדפות במצבי למידה . בכל גישה דנים בתחומים אלו -.הרציונל לגישה תרומת הגישה להבנת השונות בלמידה השתמעויות הגישה לחינוך ולהוראה . לכל גישה מצורפות -. . 1 הצעות לפעילויות לסטודנטים , המיועדות לעיבוד וליישום עיקריה של הגישה . 2 ביבליוגרפיה למורה ולסטודנטים המיועדת להרחבת הידע בנושא . 3 דפי מיפוי המבליטים את מושגי היסוד בתאוריה והקשרים ביניהם בסיום כל פרק . חשוב לציין כי היחידה מציעה מבחר גדול של גישות מתוך הנחה כי המשתמש בה ירחיב קריאתו בתחומים שיבחר להורות . פרק נוסף מיוחד בתכנית מוקדש לתיאור תכניות לימודים ומסגרות לימודיות , אשר הוקמו בהשראת התאוריה של הווארד גארדנר . המלצות להרכבת יחידות לימוד מתוך התכנית : לאור ניסיון בהוראת חלקים שונים מן התכנית במסגרות שונות , ניתנות ההמלצות שלהלן . מומלץ לבנות את יחידת הלימוד במתכונת של סדנה המשלבת : א . למידת חומר תאורטי ב . ביצוע פעילויות המסייעות בקישור התאוריה למעשה ג . ניתוח ממצאים מכיתות האימון של הסטודנטים על פי התאוריות , כגון : ניתוח חומרי למידה , עבודות תלמידים , התנהגות תלמידים בעת הלמידה וכדומה . ד . הערכת הסטודנטים בקורס-סדנה מעין זה באמצעות ביצוע משימות אותנטיות . הכוונה לניתוח תוצרי תלמידים שונים ודרכי עבודתם , המתועדים ברשימות תצפית או בקלטת וידאו , על פי התאוריות שנלמדו , או לניתוח אירועים מורכבים של התנהגות מגוון תלמידים בעת מצבי הוראה למידה .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help