sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

עצמי ליחידים , לכיתה ולמורה , מתוך ההשוואה הספונטנית בין טקסטים שונים לאותו נושא . המתודולגיה המחקרית שננקטה היא איכותנית ונערכה כחקר מקרה תוך שימוש בכלים לניתוח-השיח ולנרטולוגיה . מחקר זה בודק אם המשוב הדיאלוגי בכתב מאפשר למורה לחקור את נקודות המפגש של הסטודנטים עם התכנים והמיומנויות הנלמדות , ולגזור על-פיהן - בשיתוף עם הסטודנטים - תכנית לימודים רלוונטית ותהליכית . ברצוני להודות לד '' ר ניטה שוחט וליפה בן-כנען שליוו אותי בתהליך המחקר והכתיבה בידע , בחוכמה וברגישות . תודה גם לד"ר ברכה אלפרט ולד"ר רבקה תובל-משיח על הערותיהן והארותיהן . הן תרמו לי רבות . ורד גנור-שביט

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help