sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

פרק 106 jjrnn imri - ? mw א . מיון הרעיונות בכרטיסי המידע הרב-רעיוניים . 1 106 מבט נקודתי . 2 106 מבט מקיף ושיטתי 108 ב . עדכון מערך הכתיבה האקדמי הבסיסי מהידע המוקדם . 1 113 עדכון הגדרת שם הנושא . 2 114 עדכון הצורך בכתיבת העבודה 115 . 3 עדכון המערך האנליטי של ההיבטים ושל התת-היבטים . 4 118 מבט מחדש על שם הנושא 119 פרק שמיני - קישוריות המידע 122 א . עימות בין דעות החוקרים 122 ב . תמצות דעות החוקרים 129 ג . הרחבה בנושא עימות ותמצות דעות החוקרים . 1 130 היקף הכמות של הדעות בתת-היבט 130 . 2 פתיחה וסיום לכל היבט . 3 131 פתיחה כללית וסיום כללי לכל הדיון בהיבטים . 4 132 כתיבה בגוף שלישי . 5 132 הצגת מערך כתיבה של היבט שלם על שלושת התת-היבטים שלו 133 פרק תשיעי - הערכת המידע 137 א . הערכת העבודה . 1 137 ניסוח מסקנה כללית 137 . 2 ניסוח השלכה כללית . 3 137 הצעה למחקר חדש , 4 137 תרומת העבודה 138 ב . עיצוב המערך הצורני של העבודה . 1 139 תרשים החשיפה של תהליך הכתיבה האקדמית . 2 139 מערך הכתיבה . 3 140 פירוט כל סעיף במערך הכתיבה 141 שעף שלישי - ר-שינזוש בשדה כמקור נזידע 147 פרק עשירי - הגדרת המידע 149 א . הדגשת הצורך בעריכת מחקר שדה 149 ב . הגדרה תפעולית של מטרת המחקר 150

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help