sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

ת 1 נן העניינים מבוץן 13 א . רקע 13 ב . המתודולוגיה של המודל . 1 14 הנחות היסוד של המודל . 2 14 תיאור המבנה התהליכי של המודל 15 שער ףץ ₪ « ן - ר , שימ / ש בידע המוקדם כמקור מידע 19 פרק m - nwm nn המידע 21 א . זיהוי שם הנושא . 1 21 כללי . 2 21 בעיית הזמן , 3 21 האיסור להחליף את הנושא . 4 22 בעיית הדואליות 22 כ . הגדרת מילות מפתח 23 ג . ניסוח הגדרה כוללת 25 ד . ניסוח בעיית המחקר על סמך הצורך בכתיבת העבודה 26 . 1 הגדרת הצורך על ידי המורה . 2 26 הגדרת הצורך על ידי הלומד . 3 26 הגדרת הצורך מתוך הנושא עצמו 26 פרק JUJ 29 irrnn imn - א . חלוקת הנושא לשלושה היבטים . 1 29 בעיית הזמן . 2 29 כיסוי ההיקף התוכני של הנושא . 3 30 הרלוונטיות של ההיבטים לנושא . ^ 31 . 4 אין סוף אפשרויות להיבטים . 5 31 מדוע שלושה היבטים . 6 32 בעיית החפיפה בין התחומים . 7 33 בעיית האיזון . 8 35 אמצעי עזר לבחירת כותרות נושאים לשלושת ההיבטים 36

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help