sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

תפיסות המורים ועל מומחיותם בהערכה ניסינו להבין ולהסביר את מקורן עול תופעות שונות . אוכלוסיית המורים שלנו ייחודית בהשוואה לשאר המורים בחינוך הגבוה : הידע שיש לאוכלוסייה זו בתחום ההערכה רב במידה ניכרת , משום שרבים מהם למדו במהלך הכשרתם בתחום החינוך וההוראה כיצד להעריך . האם עובדה זו משנה במשהו את עמדותיהם , את תפיסותיהם ואת פעולתם כמעריכיםל המחקר שלנו נמשך כשמונה שנים , למן בדיקות הגישוש ועד לכתיבת דוח סיכום זה . במהלכו היו לנו שותפים רבים מספור , ובראשם המורים במכללה שטרחו בסבלנות רבה להשיב לשאלונים מפורטים , מייגעים ולא אנונימיים ' . תודה לעמיתינו בעז שני וצחי אשכנזי שסייעו לנו בהתמודדות הקשה עם מאגרי הנתונים במכללה ובהפקת הנתונים הנחוצים לנו מתוכם . תודה לד"ר אירית גץ ולעובדות הספרייה במכללה על סיוען באיתור מידע מן הספרות . ד '' ר יהודית שטיימן טיפלה בספר במסירות במכון מופ"ת בסוף הדרך , ופרופ' מרדכי מירון וד"ר מרים וילצקר קראו אותו בקפדנות והעירו לנו הערות חכמות ומועילות לרוב . תודה גם לד"ר אסיה שרון שעמלה על עריכת הטקסט והלשון בתבונה רבה ולמאיה זמר שהשקיעה עבודה רבה בביצוע הגרפי של הספר . את התמיכה התקציבית המלאה לכל האורך נתנה לנו המכללה . "היחידה למחקר ולהערכה בהכשרה להוראה ובחינוך" וחבריה שימשו לנו אכסניה סבלנית , תומכת ואוהדת . אנחנו מודות בהערכה רבה לכולם . . 1 השאלונים לא היו אנונימיים על מנת שנוכל לאחד את נתוניהם של המודים עם הציונים שנתנו . לאתר שפעולה זו נעשתה , שמתו בהקפדה על אנונימיות הנבדקים .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help