sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

עמוד לוח 2-5 ממוצעים של משתני העמדות של מורים ומורות ( בסוגריים : מספר הנבדקים ) 105 לוח 3-5 ממוצעים של משתני העמדות בקבוצות מורים לפי התמחותם בהערכה ( בסוגריים : מספר הנבדקים ) 106 לוח 4-5 תמצית נתוני הרגרסיה לניבוי מדדי עמדות בעזרת משתנים מבניים ואישיים : מקדמי ביתא 110 לוח -6ו ממוצע מספר הסטודנטים בכיתה " ) גודל כיתה ( " בסוגים שונים של קורסים 8 ו 1 לוח 2-6 מספר הסטודנטים בכיתה : ממוצע בכל תחום 19 ו לוח 3-6 השוואת נתוני הציונים בשבעת סוגי הקורסים העיקריים במכללה בתשנ"ח 120 לוח 4-6 השוואה בין קורסים מתחומים שונים : ממוצעי הממוצעים הכיתתיים 122 לוח 5-6 השוואה בין קורסים מתחומים שונים : פרמטרים שונים של הציונים 123 לוח 6-6 השוואת הציונים הממוצעים הכיתתיים לפי אפיונים המורים הנותנים אותם 126 לוח 7-6 תוצאות ניתוחי הרגרסיה המרובה לניבוי ממוצע הציונים לפי שיטת ה 1 ^ - ז 128 ( 11 = 1 , 108 ) 6 לוח 8-6 תוצאות ניתוחי הרגרסיה המרובה לניבוי שיעור המצטיינים בכיתה לפי שיטת 130 ( n = 1 , 108 ) enter-n לוח 9-6 תוצאות ניתוחי הרגרסיה המרובה לניבוי שיעור הנכשלים בכיתה לפי שיטת 131 ( n = 1 , 108 ) enter-n לוח 10-6 תוצאות ניתוחי הרגרסיה המרובה לניבוי סטיית התקן לפי הכיתתית שיטת ה ^ - ב ^ 133 ( 11 = 1 , 108 ) לוח 11-6 סיכום תרומת האפיונים המבניים של הקורס והאפיונים האישיים של המורה להסבר הפרמטרים של הציונים 35 ו לוח 12-6 הבחנה על ידי רכיבים מבניים ואישיים בין קורסים שממוצע הציונים בהם גבוה במיוחד לבין קורסים שממוצע הציונים בהם נמוך במיוחד 137 ( 11 = 428 )

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help