sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

עמוד לוח 9-3 התפלגות התשובות להיגדים בתחום ההוגנות והשוויון בין סטודנטים בקריטריונים להערכה ( באחוזים ) 71 לוח 10-3 התפלגות תשובות המורים בדבר הוגנות ציוניהם ( באחוזים ) 72 לוח 1-4 תפיסת המורים את ציוניהם כקריטריון לרמת הסטודנט ולסינון לומדים - התפלגות ( באחוזים ) 81 לוח 2-4 התפלגות התשובות לשאלות בדבר קושי הקורס ( באחוזים ) 82 לוח 3 4 תשובות המורים לשאלה היפותטית בדבר רמת הדרישות , מספר המטלות ומורכבותן במסגרות אחרות של החינוך העל-תיכוני והגבוה - שכיחות ( באחוזים ) 83 לוח 4-4 תוצאות ניתוח גורמים לגבי מתן ציונים במכללה בהשוואה למסגרות אחרות - טעינות הפריטים 84 ( n = 149 ) לוח 5-4 התפלגות הסברי המורים לציונים כיתתיים גבוהים ולציונים כיתתיים נמוכים ( באחוזים ) 85 לוח 6-4 תוצאות ניתוח גורמים לגבי הסברי ציונים - טעינות הפריטים 20 ) ו 86 ( n = לוח 7-4 התפלגות תשובות המורים בנושא תפקידי המכללה בתהליכי מיון וסינון ( באחוזים ) 88 לוח 8-4 תוצאות ניתוח גורמים לגבי עמדות המרצה בדבר תפקיד המכללה - טעינות הפריטים 90 ( n = 165 ) לוח 9-4 התפלגות המורים לפי הכשרתם בהערכה ( באחוזים ) 92 ( 11 = 171 ) לוח 10-4 התפלגות תשובות המורים להיגדים בדבר שליטתם במתודות הערכה וביטחונם העצמי בה ( באחוזים ) 93 לוח 11-4 תוצאות ניתוח גורמים לגבי ההערכה העצמית של המורה כמעריך - טעינות הפריטים = 137 ) מ ) 96 לוח 1-5 ממוצעים של משתני העמדות בקבוצות מורים לפי סוג הקורס ( בסוגריים : מספר הנבדקים ) 103

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help