sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

רשיחת לךתךת לוח 1-2 התפלגות כל הקורסים בתשנ"ח לפי הממוצע הכיתתי והחציון ( במספרים ובאחוזים ) 41 לוח 2-2 חלוקת הכיתות לפי הציונים ( הממוצעים הכיתתיים ) לעשירונים בקובץ של כל הציונים במכללה בתשנ"ח 42 לוח 3-2 התפלגות הקורסים בתשנ"ח לפי סטיית התקן של הציונים בתוך כל כיתה ( במספרים ובאחוזים ) 43 לוח 4-2 התפלגות קורסי תשנ"וז לפי אחוז הנכשלים ואחוז המצטיינים בכיתה , 220 ) ו 44 ( n = לוח 5-2 אפיוני האשכולות של כיתות לפי הפרמטרים של הציונים 45 לוח 1-3 רכיבי הציון : אחוז המציינים כי הם משמשים אותם ואחוז המגדירים אותם כחשובים ביותר 57 לוח 2-3 תוצאות ניתוח גורמים לגבי הרכיבים במתן ציונים - טעינות הפריטים ( loading ) ( מדגם הקורסים המתקדמים והמעשיים בלבד ) 59 ( 11 = 125 ) לוח 3-3 הרכיבים שיש לכלול בהערכה של מבחן , של עבודה עיונית או של הכשרה מעשית : אחוז המשיבים "במידה רבה" ו"במידה רבה מאוד" 60 לוח 4-3 שכיחות המורים שהשיבו להיגדים בנושא דרכי הערכה ושיקולי דעת במתן ציונים ( באחוזים ) = 161 ) ו 61 ( 1 לוח 5-3 התפלגות תשובות המורים לשאלה האם הם נוהגים לתת ציונים יחסיים לקבוצה = 165 ) ו 65 ( 1 לוח 6-3 הערכת המורים את גובה הציונים שהם נותנים בהשוואה למקובל במכללה 66 ( 11 = 132 ) לוח 7-3 התפלגות התשובות להיגדים בדבר נכונות המורה לגמישות במתן הציונים ( באחוזים ) 68 לוח 8-3 תוצאות ניתוח גורמים לגבי הדרך שבה המרצה קובע את הציונים - טעינות הפריטים 33 ) ו = מ ) 69

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help