sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

אריסטו " המדע החופשי " המבקש דעת לשמה 540 איבךח'לרון תועלתה של הפילוסופיה לידיעה המדעית וסכנותיה לאמונה הדתית 541 איבן ח ' לדון הקפדה יתרה מזיקה לתלמידים 542 איבן ח'לדון שיג ושיח ישיר עדיף על הרצאות עיוניות 542 מיכאל דה מונטיין חינוך האדם השלם : למידה פעילה , יצירת משמעות ושפיטה עצמאית 543 ז ' אן ז'אק רוסו טיפוח האותנטיות וחיסון מההשחתה החברתית 546 פרידריך ניטשה האמת של האישיות : על חשיפתו ויצירתו של העצמי המקורי 552 פרידריך ניטשה תרבות כתכלית לעצמה ותרבות כשפחת הכלכלה והפוליטיקה 555 פרידריך ניטשה תרבות , אוטונומיה ואותנטיות : על הדיאלקטיקה המשולשת של החינוך 557 פרידריך ניטשה מי שאינו פוסק להיות תלמיד למורהו , אינו גומל לו כראוי 559 פרידריך ניטשה חינוך איכותי וחינוך לכול הם תרתי דסתרי : בשבח אליטיזם תרבותי 560 ברטרנד ראסל חופש , משמעת ואהדה בחינוך 561 ג'ון דיואי החינוך כמנגנון הכרחי להמשכיות החיים 566 ג'ון דיואי החינוך בהבניה מחודשת של הניסיון 566 ג ' ון דיואי בית הספר כסביבה חינוכית נבחרת ומיוחדת 567 ג ' ון דיואי על חשיבותה של גמישות אינטלקטואלית ברכישת הרגלים חדשים 569 ג ' ון דיואי טיפוח גדילה טבעית בהווה במקום הכשרה לתפקודי העתיד 571 ג'ון דיואי הדמוקרטיה כשותפות באורח חיים שוויוני , חופשי ורב גוני 573 ג'ון דיואי על יצירת נטיות יסור שכליות ורגשיות כלפי ארם וטבע 5 7 5 ג'ון דיואי כל המטרות והערכים הרצויים בחינוך הם גופם מוסריים 576 ג ' ון דיואי המשכיות הניסיון כאמת מידה לגדילה חינוכית 577 ג ' ון דיואי חינוך מסורתי לעומת חינוך פרוגרסיבי 578 רשימת המקורווו 579

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help